JBL VRX900

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LSD
    • Jul 2002
    • 152

JBL VRX900

Hoi,
    Ervaring met dit nieuwe mini line-array systeem van JBL zal er vermoedelijk nog niet al te veel zijn, want het is nog betrekkelijk nieuw, maar hopelijk kan iemand er toch wat meer over kwijt, of heeft iemand ze toch al in de verhuur,of een demo gehad ?
    Ik ben er namelijk nogal in geïntersseerd geraakt bij het zoeken naar topkasten.

meer info op http://www.jblpro.com/vrx/pdf/VRX900%20broch.pdf

ziet er veelbelovend uit, op 1 ding na, waar ik me zorgen over maak : het rendement... maar dat zou naar verluidt sterk oplopen bij koppeling van meerdere units

iemand ervaring (of een mening )
    ----------------------------------------------
    Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby
  • Barthezz80
    • Aug 2004
    • 365

interessant... hoeveel mogen deze kastjes kosten? per stuk?

het lijkt me wel dat je er minstens 8 per kant nodig hebt, om enigszins het effect van een echt line-array te krijgen, anders krijg je waar al eerder over gepraat werd het effect van een stapel losse hoorns.. en het wordt (vooral in het laag) nog krap an.. maar die tripple-tweeter ziet er zeer "line-array" uit!
    ben benieuwd!
    Bart

Comment

• LSD
      • Jul 2002
      • 152

je zou er maximum 6 per kant kunnen hangen, maar dan lijkt me zowieso de onderste al redelijk recht naar onderen gericht...
      bij 4 per kant zou je naar verluid al moeten toekomen tot een paar duizend man. Een egale spreiding zou je vooral kunnen verkrijgen met de switches op de achterkant.
      Wat betreft het mid-laag : heb ik ook m'n bedenkingen bij wat betreft rendement, maar als je je subs niet te laag crossed valt dit probleem al voor een groot stuk weg (op voorwaarde dat je de 12" genoeg eten geeft uiteraard
      zouden minder dan 2000 Euro per stuk gaan kosten.
      Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby

Comment

Working...