Turbosound

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • walter
    • Feb 2005
    • 34

    Turbosound

    momenteel gebruiken we de 1018 van rcf als sub onder de THL-4 van turbosound,deze moeten we wel per 2 stuks onder 1 topje plaatsen.
    zou de TSW 721 van turbosound dezelfde druk geven?
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

    #2
    die 21'' ers kunnen nooit voldoen als normale subkust, omdat deze veel te traag zijn. een 18'' of de tsw 718(de dubbel 18'') voldoet hier wel aan, die 21'' is meer een trage lucht verplaatser. hier zul je echt weinig aan hebben.
    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

    Comment

    • Jeroen
      • Aug 2000
      • 1021

      #3
      Om onder een THL-4 te ketsen is een 718 beter, ga je over grotere rigs praten geef ik toch de voorkeur aan 721. Het laag is mooier en dieper, maar de aantallen moeten de druk goedmaken.
      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

      Comment

      • walter
        • Feb 2005
        • 34

        #4
        zou het met de 718 ergens te testen zijn? want lijk me gek om deze te kopen , stel dat het zou tegenvallen.

        Comment

        • Sietse
          • Sep 2004
          • 62

          #5
          Is een THL828 dan niks? Deze staat hier in een discotheek onder een THL-4 top. Wel dubbel uitgevoerd per kant. Gaat erg hard en klinkt strak. Superlaag gaat het niet, maar dat is meestal ook niet nodig/gewenst.
          Vrij veilig, neuk een appel!

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #6
            citaat:Geplaatst door walter

            zou het met de 718 ergens te testen zijn? want lijk me gek om deze te kopen , stel dat het zou tegenvallen.
            Onze vriend [u]fredje</u> ( www.bourgonje.nl ) is meestal graag bereid tot demo's...


            groeten van gerard ******* doen, komt meestal wel goed...

            Comment

            • reflection
              • Mar 2002
              • 413

              #7
              in tilburg kan ik je eventueel ook aan 718's helpen...
              als dat dichterbij is...
              Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

              Comment

              • badboyscrew
                • Aug 2000
                • 304

                #8
                lastig als fred 718's moet demo'en hun draaien alleen op 721's
                groeten alex

                Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

                Comment

                • kokkie
                  • Nov 2003
                  • 1166

                  #9
                  Ik neem aan dat je als importeur toch het een en ander in huis hebt om een demo te verzorgen.
                  Dus ik geloof best dat het goed komt als je Bourgonje belt.
                  Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

                  Comment

                  • walter
                    • Feb 2005
                    • 34

                    #10
                    Ik heb de THL-4 bij Bourgonje tweedehands bj Bourgonje gekocht, Fred heeft me toen ook gezegd dat er eventueel van zijn toenmalig systeem wel spullen zouden verkocht worden maar na dat ik enkele malen mails verstuurd heb en geen antwoord op gekregen heb ik daar geen meerdere uitleg of andere gevraagd.
                    En bij de verdeler in belgie heeft men niets staan voor demo en is men beperkt in uitleg waarschijnlijk daar men liever DAS of L'acoustic verkoopt.

                    Comment

                    Working...