Mensen, ik heb gister met een sennheiser E serie een 2tal uren gedraaid. Ik heb er 3 9V pakjes doorheen gejaagd. is dit normaal? hoe snel gaan ze normaal gesproken leeg?
9V pakjes
Collapse
X
-
-
Pro-cell (pro versie van duracel)
En je hebt dan meteen die rot verpakkingen niet meer.
Oja, gewoon elke show een nieuwe er in. De klant betaald normaal genoeg voor zo'n ding.Joost van Eenbergen
ELC lightingComment
-
varta 9 volts gaan bij ons in shure en senheisser maarliefst een uur of 9 meeEnergy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, QscComment
-
Toevallig dit bericht net nu...
Ik heb eerste een tijdje met oplaadbare batterijen gewerkt -> 2 a 2,5 uur en ze waren leeg.
Daarna goedkope blocks van de supermarkt -> ruim 8 uur (en wezenlijk meer tijd tussen 'knipperen' van het ledje en helemaal uitvallen).
Afgelopen weekend geen tijd meer om batterijen te halen, dus maar onderweg gauw een pakje Philips LongLife meegenomen. (Goed merk, LONG life, dus daar kom ik het evenement wel mee door) NIET dus.
Gelukkig had ik nog een paar gebruikte 9V blocks bij me, die nog genoeg power hadden om de rest van het evenement mee door te komen...
Ik zou dus eerst eens proberen of andere batterijen wel langer houden voordat je de handsets in reparatie stuurt..
Groeten,
Roger
Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...Comment
-
Uit 3 onafhankelijke testen (1xUK, 2xVS) blijkt dat Panasonic Poweralkaline 3 de batterij is met de langste uithouding op alle mogelijke vlakken. Grootste verliezers in de testen zijn Duracell en Varta. Zie onderstaande samenvattingen (het ging wel om het type AA dus er KAN over gediscussieerd worden).
citaat:Philips LongLife meegenomen. (Goed merk, LONG life, dus daar kom ik het evenement wel mee door)
Samenvatting tests:
Een particulier heeft met een fototoestel met flash volgende resultaten behaald (fotorolletje=36 opnames):
Eveready / Black Cat: 29 opnames (minder dan 1 rolletje!)
National Super Heavy Duty: 27 (minder dan 1 rolletje!)
Panasonic: 4 rolletjes + 10 opnames
Duracell: 1 rolletje + 28 foto's (minder dan 1 rolletje)
Deze test loopt parallel met een andere test waarbij de Duracell net van de laatste plaats wordt gered door Varta
In een andere test (in-toestel test volgens ANSI C18 testcriteria van 13/7/2003 uitgevoerd door Intertek Testing Services NA Inc) wordt de Panasonic vergeleken met Duracell M3 en Energizer's e2. De resultaten zijn hier ook verbluffend.
In de test werden 4 verschillende digitale fototoestellen gebruikt om foto's te maken met flits en LCD scherm aan. De foto's werden gemaakt zonder tussenpauzes tot het toestel uitviel. De Panasonics haalden gemiddeld over de 4 toestellen 764 opnames terwijl de Duracells en de Energizers er reeds na 535 opnames mee ophielden.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
citaat:Geplaatst door bran0985
Niet zo lang geleden was er een consumenten test op nederlands tv.
Batterij van supermarkt (dacht de Lidl) was goedkoopste en beste....
duracel was goede tweede... Ik vertrouw nog steeds op duracel....
Gebruik al jaren twee Sennheisers, de EW-100 dacht ik zo uit mijn hoofd. Gebruik altijd oplaadbare, gaan zo'n 1,5 tot 2 uur mee bij continu gebruik. Duracel heb ik als back-up, maar gaan toch ook maar een paar uur mee. Wil die Aldi eens gaan proberen, gewoon om te kijken hoe lang die het volhouden . . .Comment
Comment