9V pakjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reevdog
    • Nov 2003
    • 11

9V pakjes

Mensen, ik heb gister met een sennheiser E serie een 2tal uren gedraaid. Ik heb er 3 9V pakjes doorheen gejaagd. is dit normaal? hoe snel gaan ze normaal gesproken leeg?
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

doe met de mijne een uur of 8...

Comment

• Kevin_DM
      • May 2003
      • 577

Inderdaad best duracell/ sony of soortgelijke gebruiken, heb ook ooit eens setje van die philips erin geduwd, en draaide ook maar half uur a een uur, en dan was ie leeg...
      --- watt ever you want ---

Comment

• rolanddeg
        • Nov 2004
        • 337

ik heb ooit een setje Panasonics gehad voor een sennh 865, stopte er na ongeveer een half uurtje mee... Duracells geen problemen mee, minstens 6 uur op volle kracht.

Comment

• VANEENBERGEN
          • Sep 2003
          • 187

Pro-cell (pro versie van duracel)
          En je hebt dan meteen die rot verpakkingen niet meer.
          Oja, gewoon elke show een nieuwe er in. De klant betaald normaal genoeg voor zo'n ding.
          Joost van Eenbergen
          ELC lighting

Comment

• mertens
            • Mar 2001
            • 53

volgens mij moet je even naar je handheld kijken. draai zelf toch zeker 9 uur op zeer goedkope alkaline geen merk apparaten

Comment

• djsjoerd
              • Sep 2002
              • 58

Gebruik zelf goedkope batterijen 9 V bloks van de supermarkt, kosten maar 1 euro!!!!! en ruim 8 uur mee!

Comment

• reflection
                • Mar 2002
                • 413

varta 9 volts gaan bij ons in shure en senheisser maarliefst een uur of 9 mee
                Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• reevdog
                  • Nov 2003
                  • 11

Dan moet het aan mn handheld liggen, want ik heb met duracell gedraaid. Geen oplaadbare, maar toch. Wat zou er mis kunnen zijn met mn handheld?

Comment

• niesten
                    • Aug 2004
                    • 115

Toevallig dit bericht net nu...

Ik heb eerste een tijdje met oplaadbare batterijen gewerkt -> 2 a 2,5 uur en ze waren leeg.
                    Daarna goedkope blocks van de supermarkt -> ruim 8 uur (en wezenlijk meer tijd tussen 'knipperen' van het ledje en helemaal uitvallen).

Afgelopen weekend geen tijd meer om batterijen te halen, dus maar onderweg gauw een pakje Philips LongLife meegenomen. (Goed merk, LONG life, dus daar kom ik het evenement wel mee door) NIET dus.
                    Gelukkig had ik nog een paar gebruikte 9V blocks bij me, die nog genoeg power hadden om de rest van het evenement mee door te komen...

Ik zou dus eerst eens proberen of andere batterijen wel langer houden voordat je de handsets in reparatie stuurt..

Groeten,
                    Roger

Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

• reevdog
                      • Nov 2003
                      • 11

hey, tnhx voor je verhaal. Ik ga het eens proberen. Kan me nouwelijks voorstellen dat het de hheld is, pas nieuw :S

Comment

• laserguy
                        • Jun 2003
                        • 2755

Uit 3 onafhankelijke testen (1xUK, 2xVS) blijkt dat Panasonic Poweralkaline 3 de batterij is met de langste uithouding op alle mogelijke vlakken. Grootste verliezers in de testen zijn Duracell en Varta. Zie onderstaande samenvattingen (het ging wel om het type AA dus er KAN over gediscussieerd worden).
                        citaat:Philips LongLife meegenomen. (Goed merk, LONG life, dus daar kom ik het evenement wel mee door)
                        Long life van Philips zijn nog altijd niet hun toprange (zeker niet te vergelijken met deftige alkalinebatterijen) en Philips een goed merk? Dat bedrog geloof je toch al jaren niet meer hoop ik. Philips=goedkoop laten fabriceren in lage loonlanden en toch Europese prijzen rekenen! Let's make things better is een slogan die ze nog steeds niet hebben waargemaakt vandaar dat ze nu een andere proberen???

Samenvatting tests:
                        Een particulier heeft met een fototoestel met flash volgende resultaten behaald (fotorolletje=36 opnames):
                        Eveready / Black Cat: 29 opnames (minder dan 1 rolletje!)
                        National Super Heavy Duty: 27 (minder dan 1 rolletje!)
                        Panasonic: 4 rolletjes + 10 opnames
                        Duracell: 1 rolletje + 28 foto's (minder dan 1 rolletje)
                        Deze test loopt parallel met een andere test waarbij de Duracell net van de laatste plaats wordt gered door Varta
                        In een andere test (in-toestel test volgens ANSI C18 testcriteria van 13/7/2003 uitgevoerd door Intertek Testing Services NA Inc) wordt de Panasonic vergeleken met Duracell M3 en Energizer's e2. De resultaten zijn hier ook verbluffend.
                        In de test werden 4 verschillende digitale fototoestellen gebruikt om foto's te maken met flits en LCD scherm aan. De foto's werden gemaakt zonder tussenpauzes tot het toestel uitviel. De Panasonics haalden gemiddeld over de 4 toestellen 764 opnames terwijl de Duracells en de Energizers er reeds na 535 opnames mee ophielden.
                        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• LJ Bert
                          • Apr 2003
                          • 270

is die test gedaan met de pro cel van duracell????
                          hehe wat een gedoe

Comment

• bran0985
                            • May 2004
                            • 75

Niet zo lang geleden was er een consumenten test op nederlands tv.
                            Batterij van supermarkt (dacht de Lidl) was goedkoopste en beste....
                            duracel was goede tweede... Ik vertrouw nog steeds op duracel....

Comment

• Strat
                              • Feb 2005
                              • 125

citaat:Geplaatst door bran0985

Niet zo lang geleden was er een consumenten test op nederlands tv.
                              Batterij van supermarkt (dacht de Lidl) was goedkoopste en beste....
                              duracel was goede tweede... Ik vertrouw nog steeds op duracel....
                              Was in Kassa, de Aldi scoorde het best.

Gebruik al jaren twee Sennheisers, de EW-100 dacht ik zo uit mijn hoofd. Gebruik altijd oplaadbare, gaan zo'n 1,5 tot 2 uur mee bij continu gebruik. Duracel heb ik als back-up, maar gaan toch ook maar een paar uur mee. Wil die Aldi eens gaan proberen, gewoon om te kijken hoe lang die het volhouden . . .

Comment

Working...