Dynacord XA-2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJmalcolm

Originally posted by Ws Soundexpresse
    en ff n dikke kick....

hoe zijn nu de ervaringen met de XA2 setjes???

Wij draaien nu met rx en px van ev, prima spul, maar wel met de nodige handleiding.

Gewoon even voor de kenners,
    we draaien nu veelal tape-acts, drive-innshows en veel discotheken werk, echter heb ik n 2 a 3jaar geleden mn eerste PX gekocht, spul werkt prima, klinkt naar tevredenheid, maar...: het is niet echt verhuur proof.

Nu zit ik in dubio: rx en px eruit, en overstappen op xa2 setjes (puur omdat het door elke m*ng**l aan te sluiten is en dus makkelijker te verhuren is, en voor onze klussen veelal makkelijker is...) of px houden. Ik ben over de klank van mijn ev super te vreden, echter dynacprd is ook niet verkeerd (al klinkt het naar het agressieve toe), maar ga ik er naar jullie mening erg op achteruit kwa kunnen?

We draaien nu met px tot ca. 2000 pers (3bassen, 2toppen en 3tg5+dc1 per kant) en met de rx tot n 400 pers.

nu zit ik te denken om rx en px er misschien uit te doen, en er xa2 setjes voor terug te pakken.

Wat is jullie mening? Het hoefd voor mij niet direct, maar ik ben wel aan het kijken of we de systemen meer plug en play kunnen krijgen (rx gaat goed, maar px is dat verre van....)
    Als je je racken en subs/tops voorziet van 8 polige speakon dan kunnen de stacks op 1 kabel aangesloten worden! Dan kan je het sub niet meer in je topkast steken bv.

subs op paar 1 en 2
    laag/mid op paar 3
    hoog op paar 4

zo kun je niets fout steken

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

hier zit het probleem niet...

het probleem zit hem meer in het goed afstellen en dat je de set goed in de gaten moet houden, anders draai je het kapot...
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

Grappige is dat er nagenoeg dezelfde speakers en drivers in zitten als in diverse EV speakers....
        Dat RX een handleiding nodig heeft kan ik beamen (al veel te veel slecht afgeregelde RX setje tegengekomen afgelopen jaren)
        Staat wel wat XA2 te koop op Marktplaats trouwens...
        d&b Audiotechnik

Comment

Working...