Optreden in discotheek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Paul van Dort
    • Jun 2004
    • 105

Optreden in discotheek

Ik ben gevraagd om een live optreden te versterken in een discotheek.

Het gaat om 2 draadloze zang microfoons en verder een begeleidings CD

Het is het idee om daar voldoende monitors te zetten en mijn mengpaneel in te pluggen op het het aanwezige geluidssysteem voor de FOH. Luidsprekers bevinden zich aan de vier kanten , de mid/highs hoog tegen de muur en de subs centraler op de grond. De luidsprekers achter het podium zullen tijdens het optreden uitgeschakeld worden.

het lijkt me geen ideale setup voor een podium optreden, maar er is geen budget/plaats om daar nog s een paar kW extra neer te zetten.

Hebben julie tips zodat ik al wat kan anticiperen op de te verwachten problemen?

Thx!
    Paul
  • subfreak
    • Dec 2004
    • 41

ja een goede techneut huren.. das goedkoper dan een front stack.

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Gewoon inpluggen...en gas erop....probeer wel tijd te vinden om voor opening van de tent goed te soundchecken....Ik weet niet met wat voor mixer je draaid...Zorg dat je een fatsoendelijke mixer gebruikt...En probeer 2 EQ's te scoren, een voor je f.o.h. en 1 voor de monitors...
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• B-there
        • Oct 2002
        • 272

Vooraf goede afspraken maken over de tijden van opbouw en wanneer je gaat afbreken en naar huis kan. Dit zodat je niet staat te wachten tot bv. 4:00 als de disco pas dicht gaat.

<center>-------------------</center>

Comment

Working...