diepe stem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Q-lighting
    • Dec 2004
    • 68

diepe stem

haai,

ik vroeg me af hoe ze de stem op bijvoorbeeld Sensation doen?
    ik wou namenlijk ook zelf zo'n stem maken voor een musical.[)]

MVG, Q
    i do it my way:p
  • rolanddeg
    • Nov 2004
    • 337

flanger en pitch, beetje mee experimenteren

Comment

• Iko
      • Feb 2002
      • 766

Is speciale een plugin voor.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

citaat: Is speciale een plugin voor.
        Naam? Fabrikant? Downloadbaar?
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

We hebben ooit eens een caberatier gehad die zo'n apparaat bij zich had. Uit mijn hoofd Korg Toneworks. Geinige bak, zonder moeite 3 octaven hoger of lager. [8D]

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

citaat:
            Naam? Fabrikant? Downloadbaar?
            Protools, Wavelab, Cool Edit ,Cubase allemaal kunnen ze 'praten' met VST plugins en DX plugins.....

Steinberg is o.a zo'n fabrikant

Downloadbaar.... [:I] euhhh mag eigenlijk niet he .... maar ja, zoekt en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek !!
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Het meeste bereik je toch met goede kwaliteit mensen en spullen, iemand die weet hoe hij zijn stem moet gebruiken voor dit soort dingen. Goeie mic, preamp, compressie, want dit is hoe je de echte diepte krijgt en niet met plugins!! het effect van omlaagpitchen is toch echt anders maar kan zeker bijdragen dus dat dan evt nog (niet te gek) en een mooie galm (niet te lang, al het laag in de galm laten, hoog en midhoog eruit gooien) . Oftewel, duik een uurtje of 2 een studio in, kost ook de wereld niet....
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• showband
                • May 2001
                • 4524

Dat soort 'amerikaanse' aankondigingen doe ik inderdaad voor lokale zenders in de buurt gewoon in mijn homestudiotje. een grootmenmbraam microfon en liefst 's morgens vroeg als je stem nog 'slap' in de stembanden hangt

Zaak is het ook de tekst zorgvuldig te schrijven. Sommige klanken zijn bijna niet aan het dreunen te krijgen en andere lenen zich er weer erg goed voor.

Probeer eens met een lage stem 'it's..... smooth' te zeggen en daarna hetzelfde te proberen met 'emails hinder'. smooth rolt er toch dieper 'loeiend' uit.
                lekker belangrijk!

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

citaat:Geplaatst door Caspar

Klopt Jurjen, denk dat dat Arnoud geweest is, die heeft er een. Werkt prima, maar met een goed effectenapparaat kom je ook een eind.
                  Jup, Arnoud met Spelletjes.

Ik liep ineens achter het podium langs en zag dat vage apparaat liggen, toch maar ff gekeken wat het was.

Comment

Working...