Soundcraft Delta 32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Soundcraft Delta 32

Mensen, ik ben op zoek naar een mengtafel erbij,

Nu heb ik even rond gekeken en denk dat ik er een occasion wil aanschaffen.

Ik ben een Soundcraft Delta 32 tegengekomen.
    Hoe zijn de ervaringen met deze tafel?? en wat moet de gek er nou nog voor geven??

grz Ron
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Hmm, als ik ze tegenkom zijn ze vaak al behoorlijk oud en niet altijd evengoed onderhouden, let dus goed op zou ik zeggen, alles zelf checken en navragen.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Geen goed plan dus naar jou idee?

Of wel een goede tafel mits goed onderhouden??
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• LJ_jacob
        • Aug 2003
        • 293

Ik heb een jaartje of 4 met het kleine broertje heirvan gewerkt (delta SR) en hier eigenlijk nooit problemen mee gehad. Wel is het zo dat deze tafel niet zeer intensief werd gebruikt en altijd afgedekt, onderhouden is gebleven. In ieder geval een fijne tafel om mee te werken.
        mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• Boi
          • Apr 2004
          • 541

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

Mensen, ik ben op zoek naar een mengtafel erbij,

Nu heb ik even rond gekeken en denk dat ik er een occasion wil aanschaffen.

Ik ben een Soundcraft Delta 32 tegengekomen.
          Hoe zijn de ervaringen met deze tafel?? en wat moet de gek er nou nog voor geven??

grz Ron
          Beetje leuk onderhouden Delta32 moet vaak nog tussen de 2000 en 3000 opbrengen afhankelijk van of er een flightcase bij zit en multistecker aansluiting
          In ieder geval een tafel die goed te onderhouden is en je niet snel in de steek zal laten. Nieuw prijs van zulke tafels ligt toch richting de 6500 en hoger zonder flightcase.
          Je kan natuurlijk om een onderhoudsrapport vragen of hem laten nakijken bij een goed bedrijf hiervoor.
          succes Boi

groetjes

___
          Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• subfreak
            • Dec 2004
            • 41

heb gisteren voor een artiest een delta tafel gekocht: taperack formaat 10 mono/2 stereo en dan natuurlijk je links en rechts gas handles. tafel zat in een mooie case, en losse voeding.. als tip geef ik je wel dat als je te tafel voor on the road wilt gebruiken, om dan een 2e voedingsunit aan te schaffen, mocht de 1ste er mee ophouden kun je snel overgaan op de 2de unit.. voor de rest een prima tafel.. goed klankbeeld en makkelijk omdat ie modulair is opgebouwd.

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Verder is het okee, ik heb er niet vaak mee gewerkt, maar de EQ was prima en je kon alles redelijk hard insturen.
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

als je m niet wilt mag je mij wel mailen, een delta is nooit weg, en ik heb er al wat op gesschoven.

In feite is het de opvolger van de 200B, en die mocht ik ook wel.

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

Bedankt Mac,

Ik heb nog nooit met de Delta gewerkt, dus een beetje tips zijn nooit weg wanneer je op het punt staat er 1 aan te schaffen.

Als ik nog vragen heb, dan ben je de eerste die het hoort

Grz Ron

Comment

• jakkes72
                    • Dec 2003
                    • 1015

Kijk ook eens naar een nieuwe GB4 van Soundcraft.
                    Ook erg goed, en een ingebouwde geschakelde voeding.
                    8 auxen, mute groepen, 4 subgroepen.
                    Of misschien wel een GB8 ? alsje meer subgroups wilt hebben.

Comment

Working...