Lexicon MPX 550 Display

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thaike2
    • Jun 2004
    • 44

Lexicon MPX 550 Display

Reeds herhaalde malen merk ik van de Lexicon MPX 550 , dat de Display verdonkerd , en bijna niet meer te lezen is, dan moet ik die terug instellen.

Graag had ik geweten door wat dit word veroorzaakt,of is het misschien eigen aan de MPX 550.
    MVG
    Thaike2
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ik heb er 3, en ben er buitegwegoon over te spreken..

Nog nooit problemen mee gehad op geen enkel vlak, dus ik zou er even mee terug gaan.

Hoe bevalt hij jou verder, en waar gebruik je hem voornamelijk voor?
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• joe
      • Jan 2003
      • 446

Ik heb het ook, ik denk dat het door de warmte komt.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Echt waar?? vaag dat ik het bij alledrie nog nooit gehad heb met toch intensief gebruik..
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• joe
          • Jan 2003
          • 446

Misschien hebben wij andere effecten erboven en er onder zitten die erg warm worden en jij niet.

Comment

• thaike2
            • Jun 2004
            • 44

IK gebruik hen alleen voor de zang,klinkt anders goed,alleen die display maakte me wat ongerust,zit ingebouwd,maar bovenaan 1,5 cm
            voor de circulatie van voor naar achter.
            Thaike2

Comment

• Tofke78
              • Jan 2005
              • 504

Ik gebruik een TC-Electronic M-one. Ik ben er eigenlijk niet zo tevreden over. Klinkt nogal "metaalachtig" en is (denk ik) niet "sprankelend" genoeg. Eigelijk weet ik niet goed wat er hapert, maar voor zang komt hij niet echt goed over. Heeft er iemand enig idee of alle TC's zo klinken. Ik ben van plan over te schakelen, maar weet niet goed naar wat. Had eerst een Lexicon PCM 91 in gedachte, maar m'n budget reikt zover niet. Iemand goeie tips?

Dank u

Kristof

Comment

• DJ Antoon
                • May 2005
                • 1681

Dit is wel heel toevallig, afgelopen zondag viel mij hetzelfde op. De mijne is nog erg nieuw, misschien maar 20 keer gebruikt. Zit wel in een rek wat behoorlijk warm wordt...

Comment

• thaike2
                  • Jun 2004
                  • 44

Is dit ook die MPX 550 toestel ?
                  Groeten Thaike2

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

Dit euvel heb ik ook meegemaakt met onze studio-samplers : 3000 reeks van AKAI
                    Na 2 jaar werken met deze uitlezingen zie je niet goed meer [xx(] , geen fluit meer op het display [V]

ondanks hun nieuwprijs zou je toch iets meer verwachten [|)][|)][|)][|)][|)][|)][|)][|)][|)]
                    sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...