AB test op 19 juni. GAAT NIET DOOR

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Wat denk je zelf Henk....

Overigens jammer dat ik er niet bij kan zijn, misschien een andere keer, dan doordeweeks ofzo.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Heel interessant lijkt mij deze dag maar helaas staat er al wat in mijn agenda. Had alle systemen wel eens naast elkaar willen horen en dan gelijk leuk dat je er met z'n allen over kan discuseren.

@SPL:
      Kan best zijn dat PAS beter is maar laat dat die dag gewoon horen. Je vraagt zelf aan de andere het niet af te kraken maar je geeft wel een inkopper weg met
      citaat:Waarom eigenlijk die moeite ik weet zeker dat die Pas beter is?
      Is toch vragen om commentaar

Komt de uitslag van deze dag ook hier te staan?

Comment

• Niek...
        • Nov 2001
        • 1094

Wil er best bij zijn; Enschede is nog te doen Ik kan eventueel 4x EV Deltamax top 1122 verzorgen.
        <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

moi zo, niek. dat was de bedoeling.

aanvang, zo rond een uur of 1400 smiddags, tot zeg eens 1900, locatie moet nog bevestigd worden, u hoort nog van mij. Wel in enschede in ieder geval .

onderwerp ff sticky gemaakt.

Comment

• sussudio
            • May 2001
            • 534

Net door Niek via email geattendeerd op het feit dat we Gerard weer de oren van zijn hoofd mogen eten/drinken []. Het lijkt er wel op dat wij allebei nog even langskomen.

Maar eh, als ik het goed begrijp hoef ik geen community csx mee te nemen (= 4 x 12" per top) ?
            Drive-in Discoshow Sussudio
            Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

gaat niet door,

-ivm het mooie weer wordt buiten lastig ( de buren willen ook graag in de tuin zitten)
              -en ik had de enschedese schouwburg willen vragen, maar daar zijn ze door de uren heen, en hebben dus geen techneut om on te begeleiden.

Nieuwe datum in de maak.

U hoort van ons.

Comment

Working...