wie kent Road Performance geluidsets ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Henk de geluidsman
    • Jun 2005
    • 75

Die Yorvilles zijn best, maar daar kan ik alles over vinden op t net.
    Over die RP kastjes niet, en dat is nu irritant, want van alle andere merken is wel iets bekend he.

Meneer Parasound heeft u misschien de prijzen voor me ???[}]
    nvt

Comment

• parasound
      • Jun 2005
      • 16

Beste meneer Henk, wij hebben de kasten niet gekocht om er een handeltje in te beginnen, maar gewoon voor eigen gebruik.
      Gezien de grote hoeveelheid kasten die we hebben staan (2 x 12 kw is voor ons genoeg) zijn we ook niet van plan om er nog meer te gaan kopen.

Derhalve hebben we geen prijzen en ook geen folder van de speakers.
      We zijn ook een verhuurbedrijf en geen verkoop of handelsfirma.

Als je eens een keer een set wilt huren dan kan dat, maar kopen gaat NIET.

RTJ

Comment

• Henk de geluidsman
        • Jun 2005
        • 75

Beste meneer Parasound,

Er komen steeds meer merken op de markt.
        De kunst is om er de juiste producten uit te halen tegen redelijke prijzen.
        Ik zou zeggen, dat je als geluidsmensen onder elkaar , deze informatie zeker doorgeeft.

[B)]
        nvt

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

beste heren, dit mag ook via de mail , die in het profiel van de gebruiker aan te klikken is.
          verder is dit forum niet bedoeld om de consmenten van prijzen te voorzien.

gelieve die discussie dus elders te voeren.

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

hallo inmiddels zijn we weer een jaar verder...

Mij rest de vraag of er intussen al meer bekend is over dit spook merk?? Nergens maar dan ook nergens is er iets te vinden van deze kasten.

Ik zie dat parasound intussen een set te koop aanbied en zal hem een deze dagen zeker eens contacteren echter zou ik graag meerdere reacties, gebruikers ervaringen horen!!

iemand??
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...