JBL Sub´s

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R Swankhuizen
    • Nov 2000
    • 13

    JBL Sub´s

    he vrienden,

    ik ben nog steeds op zoek naar een paar leuke subje´s voor drive-in gebruik maar nu vraag ik me al een tijdje wat af.

    een aantal jaar terug draaide er een drive-in bij ons op de mavo en die gasten hadden net 2e hands een paar jbl sub kasten op de kop getikt, en die dingen klonken heel vet alleen weet ik niet wat voor type het was alleen dat het jbl´s waren, ik zal ze even beschrijven: afmetingen wateren ongeveer 90cm hoog, 60cm diep en 60cm breed. in het midden van de kast zat dan een 30cm speaker, die zeg maar verzonken zat, de kast liep dan uit in een hoorn, je kon de speaker dus zien zitten, boven en onder bevonden zich 2 bass gleuven, (het waren rechthoekige gaten). volgens die jongens waren ze 250 watt RMS.

    op de pa beurs in houten heb ik niet afgelopen keer maar die keer ervoor helemaal aan de rechterkant van de hal waar je binnen kwam een soortgelijk iets zien staan maar dat leek een beetje zelfbouw en niet echt de moeite waard.

    kan iemand mij met deze info vertellen welke subs dit waren, en zo ja als ik iemand vind die ze heeft wat zo nog ongeveer waard zijn.

    gegroet Rolf.

Working...