hier ben ik heeeel benieuwd naar; Alcons

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

dan moet je wel een eerlijk vergelijk doen....
    Volgens mij heeft alcons als "grootste" versie 2 * 8 inch met een ribbon, en is de M3D 4 * een 15 inch + 2* 4 inch compressie driver

Comment

• nielsjanssennl
      • Aug 2004
      • 101

Originally posted by MacGyverSounds
      had ik me al aangemeld als lid van de fanclub?? van de andere kant, ik luister liever naar systemen.
      en ik vreet een topkast op als een alconstop een M3D top inhaalt qua dBs.
      Begin maar met eten dan :-)

De 18inch ribbon haalt dat met gemak en gaat er nog overheen ook.
      M3D heeft een peak van 145 dB. De 18" ribbon >150dB.

Comment

• Mattheusvz
        • Jun 2007
        • 107

Originally posted by MacGyverSounds
        had ik me al aangemeld als lid van de fanclub?? van de andere kant, ik luister liever naar systemen.
        en ik vreet een topkast op als een alconstop een M3D top inhaalt qua dBs.
        Niet doen!!! Ik heb gehoord dat het erg slecht voor je lijn is!! (Althans volgens Sonja B.)

Feit is wel dat ik, dankzij de discussie op dit forum, erg benieuwd ben naar Alcons...

Comment

• nielsjanssennl
          • Aug 2004
          • 101

Oh ja, dit topic begon over QR36. Dat is een topkast met twee keer 18" ribbon.

Comment

• MarkRombouts
            • Jan 2005
            • 1391

In het beatrixtheater Utrecht heeft een tijd lang Alcons gehangen voor The Wizz en ook de Revue van van Duyn dacht ik. Of hij er nu nog steeds hangt weet ik niet, maar...

Tijdens de Wizz klonk het allemaal erg goed, duidelijk, veel definitie en verstaanbaarheid. Op het einde bij de toegift knalde het ook flink door dus....

Mijn mening is dat Alcons echt wel een systeem is dat zich kan meten met de beste(n).

Comment

Working...