DDX 3216 Aux 1 2 3 4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

citaat:Geplaatst door MarkRombouts

Ik vraag me af op welke andere manier je je de effecten naar een aux uitgang zou willen kunnen sturen ??
    Het is denk ik niet de bedoeling om er een DDX versus O2R van te maken maar een antwoord op jou vraag:
    De DDX heeft voor ch 1 t/m 16 de mogelijkheid per ch. om een fase en dalay (en deze is best uitgebreid) toe te voegen, dit staat los van de FX'en, en deze zit voor de routing van de aux.
    Dus hoorbaar in de Master en de Aux'en.

gr. Herman

Comment

• MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

Ik zie die mogelijkheden niet als effect, maar zo zou je het wel kunnen beschouwen natuurlijk. (Ik kan het bij mijn mixertje ook op die manier voor alle kanalen)

Het is mij in ieder geval duidelijk.

Comment

• Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

Ik heb hier met een DDX3216 het volgende probleem:

De multi outputs zijn standaard als volgt ingedeeld:
        multi 1 - main R
        multi 2 - main L
        multi 3 - aux 3
        multi 4 - aux 4

Als ik dit instel zodat multi 1 - aux 1 , 2-2, 3-3, 4-4 staat en dit op memorycard op sla, blijkt dit na het opnieuw starten van de tafel weer op de oude setting te staan....

Wie weet hoe je dit permanent kan instellen?
        Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• paulheu
          • Oct 2003
          • 156

Ik neem aan dat je wel eerste de veranderde instellingen hebt opgeslagen in een preset?

Comment

• Pieter Huijgen
            • Sep 2003
            • 766

Ik krijg het dus wel opgeslagen in een preset, maar kan het niet saven naar default (preset 1). Ook is het raar dat multi 1 rechts is, en multi 2 links....
            Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• joostbol
              • Jan 2006
              • 6

je kunt op 1 (default) volgens mij helemaal geen gegevens opslaan.
              pas vanaf snapshot 2 kun je je eigen gegevens opslaan dacht ik, en de ddx laad de snapshot opnieuw in bij opstarten,(niet opgeslagen gegevens zijn verdwenen als je de ddx uitzet zonder te storen)
              dus als je je gegevens stored op snapshot 2, en zorgt dat de machine op 2 staat als je hem uitzet, zal hij ook automatisch met de gegevens van snapshot 2 opstarten.

Comment

Working...