zijn de dap a215 van goede kwaliteit? ik kan ze occasie kopen voor 350 euro is dit veel? ze zijn 2 jaar oud zijn ze zwaar genoeg om op feestjes van 80 man te draaien?
dap a215
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dus als iets 3jaar oud is deel jij de prijs door 3? wat een gelul... anyway, heb de a215 nooit gehoord, a15(oid) in ieder geval wel, en was helemaal ruk, bas was ver te zoeken, en waarom neem je een 15inch, juist voor de basDerbi Gpr Project aan de gangComment
-
citaat:Geplaatst door GoTMoRe
Enigste wat ik je kan vertellen dat ik voor 2e hands budget spul de regel hanteer dat ieder jaar dat ze oud zijn ik de nieuwprijs deel.
En dit gaat natuurlijk voor meer dingen op. Een martin scanner is na 3 jaar veel meer waard dan een JB scanner.
Meer vindt ik dan die luidsprekers niet waard, er zijn natuurlijk uitzonderingen bij uitzonderlijk weinig gebruik ect.
Comment
-
citaat:Geplaatst door J.S. Coolen
Enigste wat ik je kan vertellen dat ik voor 2e hands budget spul de regel hanteer dat ieder jaar dat ze oud zijn ik de nieuwprijs deel.
Het is een regel die ik voor mezelf gebruik bij budget spul, ik zeg niet dat het voor anderen handig is. ( heb m trouwens van disco boer waar ik stage heb gelopen )
citaat:Geplaatst door J.S. Coolen
Meer vindt ik dan die luidsprekers niet waard, er zijn natuurlijk uitzonderingen bij uitzonderlijk weinig gebruik ect.
Ik zou meer voor iets over hebben als het bv nog nieuw in dichte doos zit ( om maar wat te noemen.. )
lala..Comment
Comment