dap a215

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koenie
    • Oct 2005
    • 8

dap a215

zijn de dap a215 van goede kwaliteit? ik kan ze occasie kopen voor 350 euro is dit veel? ze zijn 2 jaar oud zijn ze zwaar genoeg om op feestjes van 80 man te draaien?
    koen
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

Enigste wat ik je kan vertellen dat ik voor 2e hands budget spul de regel hanteer dat ieder jaar dat ze oud zijn ik de nieuwprijs deel.

Meer vindt ik dan die luidsprekers niet waard, er zijn natuurlijk uitzonderingen bij uitzonderlijk weinig gebruik ect.
    lala..

Comment

• speakerfreak
      • May 2002
      • 1446

dus als iets 3jaar oud is deel jij de prijs door 3? wat een gelul... anyway, heb de a215 nooit gehoord, a15(oid) in ieder geval wel, en was helemaal ruk, bas was ver te zoeken, en waarom neem je een 15inch, juist voor de bas
      Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Vervallen

citaat:Geplaatst door GoTMoRe

Enigste wat ik je kan vertellen dat ik voor 2e hands budget spul de regel hanteer dat ieder jaar dat ze oud zijn ik de nieuwprijs deel.
        Deze regel kan nooit op gaan voor alles. Merk versterkers e.d. houden hun waarde veel langer vast bijvoorbeeld een behringer versterker (Heeft Behringer versterkers)
        En dit gaat natuurlijk voor meer dingen op. Een martin scanner is na 3 jaar veel meer waard dan een JB scanner.

Meer vindt ik dan die luidsprekers niet waard, er zijn natuurlijk uitzonderingen bij uitzonderlijk weinig gebruik ect.
        Dat snap ik niet. Dus wanneer je iets weinig gebruikt mag de aanschafwaarde wel meer zijn, dan je ervoor over hebt?

Comment

• GoTMoRe
          • Aug 2005
          • 350

citaat:Geplaatst door J.S. Coolen

Dus geen A merken.. Het is een regel die ik voor mezelf houdt. Na het eerste jaar is hij nog maar de helft van het aankoopbedrag waard, na 2jaar nog 75% ect. Dan zul theoretisch na 3jaar op 0 komen. Maar dan heb je de verhalen van voor 20euri ofzo mag je m wel mee hebben.

Het is een regel die ik voor mezelf gebruik bij budget spul, ik zeg niet dat het voor anderen handig is. ( heb m trouwens van disco boer waar ik stage heb gelopen )

citaat:Geplaatst door J.S. Coolen
          Dat snap ik niet. Dus wanneer je iets weinig gebruikt mag de aanschafwaarde wel meer zijn, dan je ervoor over hebt?
          [/quote]

Ik zou meer voor iets over hebben als het bv nog nieuw in dichte doos zit ( om maar wat te noemen.. )
          lala..

Comment

• Vervallen

owzo, ik begreep je verkeerd. JE bedoeld als de verkoper het weinig gebruikt heeft. Ik dacht wanneer je het zelf weinig gebruikt.

Mijn excuses

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Geen verkoop gerelateerd geleuter aub... Voor een prijsvergelijk: dit is een gebruikersforum.

slotje door modje
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...