Turbo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Draad
    • Apr 2001
    • 122

Originally posted by meyerfreak
    OK, en nu willen we natuurlijk allemaal weten waarom ze niet met hun alcons systeem werken waarmee ze in de andere zalen wel werken.....
    Ben hier ook erg benieuwd naar.

Hmm, mijn naam is ook anders geworden zie ik.
    Nou ja, prettige jaarwisseling.

Sorry, moet wennen aan het forum zie ik!!!!!!!!!!!
    Last edited by Gast1401081; 01-01-06, 02:18.

Comment

• Audio Care
      • Jan 2006
      • 7

@ JeroentB: Ik ben zeer benieuwd wat je van de Turbo's vindt. Ik weet wat Fred er van vindt (maar ja Fred jij verkoopt ze dus, das niet eerlijk. haha).
      Ben zelf altijd er gecharmeerd geweest van de Floods en de Flashes. In 013 hangt wat dat betreft een mooie set. Maar het nieuwe systeem heb ik nog nooit echt kunnen beluisteren.

Groet
      Peter Haaima
      Mag het licht harder?

Comment

• Michel van de Beek
        • Oct 2000
        • 283

Originally posted by Audio Care
        @ JeroentB: Ik ben zeer benieuwd wat je van de Turbo's vindt. Ik weet wat Fred er van vindt (maar ja Fred jij verkoopt ze dus, das niet eerlijk. haha).
        Ben zelf altijd er gecharmeerd geweest van de Floods en de Flashes. In 013 hangt wat dat betreft een mooie set. Maar het nieuwe systeem heb ik nog nooit echt kunnen beluisteren.

Groet
        Peter Haaima
        Wellicht al bekend, maar ... nieuwe Turbo heeft weinig te maken met het 'oude'. Systeem is ontwikkeld door totaal ander R&D team. Om precies te zijn is zelfs het systeem dat in 013 hangt niet ontwikkeld door (de heren van het huidige) Turbo.
        Groeten,
        Michel

Comment

• badboyscrew
          • Aug 2000
          • 304

Michel, intreseert hier toch niemand geen flikker wie het ontwikkeld heeft het moet werken en dat doet het blijkbaar.
          Iedereen weet hier onder tussen echt wel dat de designers van flash en flood tegenwoordig f1 maken.

Vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig worden dat je dat maar steeds moet roepen.
          groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• Michel van de Beek
            • Oct 2000
            • 283

Beste Alex,

Snap je reactie niet echt ... ten eerste haal je er nu dingen bij die niet gezegd worden. Ten tweede denk ik dat t wel degelijk interessant is te weten wie (of beter welke filosofie/benadering) er achter de ontwikkeling zit, bv <<<Oud-Turbo, F1, of Nieuw-Turbo>>>
            Als je van <<<Oud-Turbo, F1, >>> gecharmeerd bent en met zijn producten werkt weet je (voor een belangrijk deel) wat je mag verwachten. Dat weet je niet van <<< Nieuw-Turbo>>>spullen. Dus om een oordeel te kunnen vellen zul je t toch echt eerst moeten beluisteren / testen.

edit by ******** : het gaat hier over turbo. Niet over weet ik veel wie allemaal nog meer.
            Last edited by Gast1401081; 08-01-06, 13:39.
            Groeten,
            Michel

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

En nog een off-topic-reaktie :
              een van de flash-ontwikkelaars woont gewoon in enschede, en komt hier nog wel eens koffiedrinken. Die had ook weer weinig van doen met flood, of het nieuwe Aspect.

Verder is de vraag voldoende beantwoord, vind ik (alcons vs turbo in ncc/wft , bleek gewoon handiger, en niet zoveel beter of slechter) dat deze mod weer eens ouderwets de zaak onder de Abus-familie gaat zetten.

aanvullingen en protesten graag via de meel of interne berichten, ofzo.

Comment

Working...