kijkkijkkijk..eindelijk gerechtigheid voor de w-bins

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

kijkkijkkijk..eindelijk gerechtigheid voor de w-bins

kijk en huiver...12 dB extra rendement op 33hz..uitgaande van 103 dB opgegeven rendement is dat.......115 dB..an sich niet zo gek...maar op 33hz wel lijkt me..dan kun je met een mooie sinus je kleren laten drogen voor zo'n kast dankzij de luchtverplaatsing en je kunt er ook nog je bierglas opzetten..

als ik geld zou hebben zou ik meteen een stapel funktion-one kopen vanwege hun rigoureuze aanpak in het bestrijden van alles wat riekt naar teveel noodzakelijke processing.
  • Remco vd Werff
    • Apr 2001
    • 753

Hoi Ralph,

Deze hoorn werkt erg goed in de praktijk, een heus verschil in output (natuurlijk ook logisch) en vooral de diepgang is schrikbarend.

Wanneer je deze wilt beluisteren; in de Jimmy Woo in Amsterdam is deze terug te vinden, samen met de Dancestacks van Funktion One.
    Groeten, Remco

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

maar hoe zit het nu met de praktijkcijfers? Theoretisch zijn die getalletjes zeer mooi, maar zijn hier al eens praktijkmetingen op gebeurd?

Heb de infrabassen samen met andere opstellingen van funktion one wel al gehoord. Heb er een tijdje ook mee gewerkt( lees opbouw en afbouw), dus ken de typische klank van funktion one wel. Maar een infrabas met hoorn heb ik nog niet mogen aanhoren, dus een aantal praktijkmetingen zouden wel leuk staan

effe naar amsterdam gaan is voor mij wat ver namelijk...

mvg
      ronny
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...