Voldoende geluid in een feesttent.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beldog
    • May 2004
    • 140

@ SSDI ; 2 x 15"/1" en 2 x 12"/1" . Waarom ? Omdat dit het beschikbare materiaal is. That's it.
    @ Watt Xtra : Zal zeker power genoeg voor handen zijn.

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Als ik het mag mag zeggen met D&B: Voor het lange afstandswerk een C4-setje met een C7 ernaast voor het dansvloer gebeuren aangevuld met een B1 of B2 per kant. Moet meer dan voldoende zijn. Enig ander merk met vergelijkbaar systeem mag ook.

Werk zelf altijd met een enkele of dubbele Syrincs SPS3-set voor dit soort dingen. Enkel of dubbel is afhankelijk van de lengte/breedte tent. Lang verhaal waarom, maar dit is voor mij DE set!

Hoop dat je er wat mee kunt!

Comment

• outvorst
        • Jul 2005
        • 84

[FONT=Arial]Ter afsluiting van dit topic: [/FONT]
        [FONT=Arial][/FONT]
        [FONT=Arial]Uiteindelijk hebben we het optreden gedraaid met het volgende:[/FONT]
        [FONT=Arial]6x EV X-sub[/FONT]
        [FONT=Arial]6x EV 1152/64[/FONT]
        [FONT=Arial]en 2x P3000 ampracks [/FONT]
        [FONT=Arial]Het oorspronkelijke plan was om een delaystackje te gebruiken, maar dat was vanwege de aankleding van de feesttent niet mogelijk. Daarom deze toppen maar op het podium erbij gebruikt om de spreiding wat te verbeteren. Wij waren in ieder geval dik tevreden over het geluid: wij vonden het een lekkere vette sound, met meer dan voldoende detaillering in het mid en hoog zonder irritant te worden (Raymond, mocht je dit lezen: nogmaals bedankt!). Achterin de tent werd de verstaanbaarheid misschien wel wat minder, maar dat werd geloof ik wel gewaardeerd door de bezoekers die daar stonden. Het werd al met al een bijzonder leuk feestje en (ook niet helemaal onbelangrijk) de organisatie was dik tevreden. En ja, het ging allemaal net iets harder dan ik oorspronkelijk voor ogen had, maar het was wel lekker zo. Mocht je nog wat foto's willen zien, kijk dan maar eens http://www.blinddatemusic.nl/Koninginnedag2006LoenenadVecht/[/FONT]
        [FONT=Arial][/FONT]
        [FONT=Arial]Als altijd, mijn dank aan iedereen voor de tips en suggesties.[/FONT]
        [FONT=Arial][/FONT]
        [FONT=Arial]Groeten,[/FONT]
        [FONT=Arial][/FONT]
        [FONT=Arial]Hans[/FONT]

Comment

• keenoncoolstuff
          • May 2003
          • 695

Mijn post met kritiek op de toegepaste bevestiging van het frontlicht is nu hier te vinden.
          Last edited by keenoncoolstuff; 08-05-06, 16:56. Reason: Bericht verplaatst naar Rigging-forum
          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Decitech
            • Mar 2006
            • 63

Hoe bedoel je? daar is toch niks mee? Of denk je dat het niet stevig hangt, zolang het met goede G-haken vast zit en eventuele safetý's gaat dat nergens naartoe, die tent houdt dat makkelijk ( logisch ) is geen partytentje van 3bij3m
            "If you like the resonsance you're going to bounce''

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Heren: Rigging doen we ergens anders.

ff de foto's en teksten naar de afdeling rigging emigreren graag

Comment

Working...