Hallo iedereen, wij gebruiken een RCF event 1000 set en nu is ons hoog defect, beide spoelen zijn defect, weet iemand hier in Nl een bedrijf dat hier het vervangingsdeel voor heeft, Driver is de N300 en het nr van het diafragma is de RCF M76. Alle info is welkom
RCF N300 defect
Collapse
X
-
Konitech heeft het complete assorti van RCF speakers en drivers liggen. En het meeste ook op voorraad. Ik denk dat ze je daar erg snel kunnen helpen. Met een beetje mazzel morgen besteld, vrijdag in huis.
www.konitech.nl
succes"I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem." -
Originally posted by GearHallo iedereen, wij gebruiken een RCF event 1000 set en nu is ons hoog defect, beide spoelen zijn defect, weet iemand hier in Nl een bedrijf dat hier het vervangingsdeel voor heeft, Driver is de N300 en het nr van het diafragma is de RCF M76. Alle info is welkom
Hoe heb je deze naar de ***** gespeeld ????
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Originally posted by GearCd tje aan , even koffie drinken ,bij terugkomst was hoog weg, beide spoelen onderbroken, 1 zwart andere verder niks aan te zien, voor mij ook nog steeds een raadsel
Misschien te zwaar in de klip op de eindtrap ???
Welke eindtrappen gebruik je , mengtafel enz...
verder moet je gewoon even mailen naar RCF zelf
succes
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
n300
ik ben ook op zoek naar de n300 voor een event 1000 topkast
op de site van rcf
staat alleen maar de n450
kan je deze dan zomaar vervangen voor een ander model?
in hun tabel staat wel dat deze de beste vervanger is vooor de n300
en moet ik dan ook de andere speakerkast met deze vervanger aanpassen?
wie kan mij een dealer aanwijzen rond haarlem?p.jComment
-
rcf n300
ik heb op een site een nr gevonden voor de diaphragm
kan je deze dan ook gewoon wisselen?en hoe doe je dat dan?
voor degene die dit onderwerp heeft gestart hier het nr
[FONT=Arial]DIAPHRAGM FOR N300 HF DRIVER[/FONT][FONT=Arial]
Code: 15410076[/FONT]p.jComment
-
Nee het verwisselen is lastiger als een speaker reconen, het hangt ook nog een beetje van het type af.
Je moet ten eerste alles goed schoonmaken, als de spoel verbrand is blijft er vaak rommel achter de magneetgleuf. Vervolgens moet je met behulp van een oscillator het ding centreren en vastzetten. Als je dat niet goed doet loopt ie aan en heb je bijgeluiden.
Bovendien is ie dan ook weer binnen de kortste keren stuk. Het is net als speakers reconen een vakwerkje.
groeten RobskiRobski
my password keeps me newbie foreverComment
-
Originally posted by robskiNee het verwisselen is lastiger als een speaker reconen, het hangt ook nog een beetje van het type af.
Je moet ten eerste alles goed schoonmaken, als de spoel verbrand is blijft er vaak rommel achter de magneetgleuf. Vervolgens moet je met behulp van een oscillator het ding centreren en vastzetten. Als je dat niet goed doet loopt ie aan en heb je bijgeluiden.
Bovendien is ie dan ook weer binnen de kortste keren stuk. Het is net als speakers reconen een vakwerkje.
groeten Robski
gr. Herman________________________
Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.Comment
Comment