En zie daar, Soundcraft ook een nieuwe digitale tafel,
Soundcraft VI6
Collapse
X
-
Die faderglow functie is echt stoer heb hem in frankfurt even gezien....
Het schijnt gewoon een Studer console te zijn in een ander jasje. Dus hier mag wel wat van verwacht worden. Verder geldt een beetje het zelfde als voor de midas console...... beetje laat.....ART is the goal, engineering the tool to reach it!! -
Originally posted by meyerfreakVerder geldt een beetje het zelfde als voor de midas console...... beetje laat.....Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Ja ik ken'm maar dat was toch ook een soort 01V achtige machine....ART is the goal, engineering the tool to reach it!!Comment
-
die digital 328 had een systeem dat de rij knoppen boven de faders samen als het ware een liggende channelstrip vormden. Je hebt dan ahw een gewoon broodje met alle knoppen van een kanaal direct voorhanden.
Ik vraag mij nog steeds af waarom andere fabrikanten die setup niet gebruiken en met allemaal functieschermen blijven werken. Ik zou het liefst een rij knoppen als ' master broodje' willen hebben met een rij aanraakgevoelige faders voor de kanaalselectie.lekker belangrijk!Comment
-
Originally posted by showbanddie digital 328 had een systeem dat de rij knoppen boven de faders samen als het ware een liggende channelstrip vormden. Je hebt dan ahw een gewoon broodje met alle knoppen van een kanaal direct voorhanden.
Je bedoelt het systeem wat beperkt op een Digico en uitgebreid op de Digidesings Venue zit? Of bedoel je nog iets anders?
Ik vraag mij nog steeds af waarom andere fabrikanten die setup niet gebruiken en met allemaal functieschermen blijven werken. Ik zou het liefst een rij knoppen als ' master broodje' willen hebben met een rij aanraakgevoelige faders voor de kanaalselectie.
Als fabrikant moet je dus keuze's gaan maken tussen wat je wil aanbieden aan je klanten, die liefst zoveel mogelijk willen, en dat zo overzichtelijk mogelijk, en dan liest niet de handleiding moeten vastnemen, en tegelijk mag het niet te groot zijn, moet het veel faders hebben en willen we geen menu's en 128 kanalen.
Laten we nu toch eens FF allemaal eerst met die krengen leren werken, dan begrijpen we teminste waarom een fabricant voor een bepaalde lay-out heeft gekozen, en zien we wat er de voor en nadelen van zijn."En Go"Comment
-
lijkt erg op een Digico d5
Vind de xl8 1 van de beste consoles, gezien in Frankfurt.
Hof audio krijgt er 1, ken die lui wel dus ga daar mooi even oefenenART is the goal, engineering the tool to reach it!!Comment
-
Originally posted by showbanddie digital 328 had een systeem dat de rij knoppen boven de faders samen als het ware een liggende channelstrip vormden. Je hebt dan ahw een gewoon broodje met alle knoppen van een kanaal direct voorhanden.
Ik vraag mij nog steeds af waarom andere fabrikanten die setup niet gebruiken en met allemaal functieschermen blijven werken. Ik zou het liefst een rij knoppen als ' master broodje' willen hebben met een rij aanraakgevoelige faders voor de kanaalselectie.
Zoiets bedoel je?De groeten => MichaComment
-
Originally posted by neeltjeHet grote voordeel van een digitale tafel is dat je ze kan configureren. Dwz dat je net kan kiezen wat je af dan niet op je tafel wil hebben. ALs jij echter met een vast kanaalbroodje wil werken, wordt bijvoorbeeld wel erg moeilijk om te veranderen tussen 16 en 24 aux-en, laat staan dat we naar 32 gaan kijken. Daarenboven willen we allemaal nog wel een uitgebreidde matrix (ik ga geen XL88 extra meesleuren, hé), een degelijke FX-engine, compressors en gate's, die we liefst nog kunnen kiezen tussen verschillende al dan niet pro-tools plug in's, etc, etc, etc, ...
Als fabrikant moet je dus keuze's gaan maken tussen wat je wil aanbieden aan je klanten, die liefst zoveel mogelijk willen, en dat zo overzichtelijk mogelijk, en dan liest niet de handleiding moeten vastnemen, en tegelijk mag het niet te groot zijn, moet het veel faders hebben en willen we geen menu's en 128 kanalen.
Laten we nu toch eens FF allemaal eerst met die krengen leren werken, dan begrijpen we teminste waarom een fabricant voor een bepaalde lay-out heeft gekozen, en zien we wat er de voor en nadelen van zijn.Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Ik heb afgelopen zaterdag eventjes mee genoten bij een Vi6. Mijn eerste indruk : fantastisch! Ik heb zelf wel eens met Yamaha dingetjes gewerkt, maar een Vi vind ik prettiger in gebruik, tot dusver, 5 touchscreentjes, op 4 schermpjes de kanalen met toonregeling, compr. gate of de-esser, aux-en een keer erop duwen en hop...de funktie die je wilt gebruiken bij het betreffende kanaal..Schermpje 5 voor de master sectie...Hij doet erg analoog aan...En voor een prijs van rond de € 60000,00 bruto vind ik het meevallen...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Laten we nu toch eens FF allemaal eerst met die krengen leren werken, dan begrijpen we teminste waarom een fabricant voor een bepaalde lay-out heeft gekozen, en zien we wat er de voor en nadelen van zijn.[/quote]
dit kan je natuurlijk ook al een beetje mee leren werken met de virtual vi6 down te loaden en daarmee vast alles te proberen.
staat op de site van soundcraft.
ik ben er al een beetje meer wijs mee geworden zo.p.jComment
-
Laten we nu toch eens FF allemaal eerst met die krengen leren werken, dan begrijpen we teminste waarom een fabricant voor een bepaalde lay-out heeft gekozen, en zien we wat er de voor en nadelen van zijn.
dit kan je natuurlijk ook al een beetje mee leren werken met de virtual vi6 down te loaden en daarmee vast alles te proberen.
staat op de site van soundcraft.
ik ben er al een beetje meer wijs mee geworden zo.
Als je dan moet vaststellen dat je een miskoop hebt gedaan, ben je ferm gesjost.Last edited by frederic; 02-02-09, 20:28.Comment
Comment