Musicals in ahoy

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jacob
    • Jan 2006
    • 152

Volgens mij mix je bij elke grote tafel voornamelijk met de VCA's. Dus wat wil je beter uitgelegd hebben? Met bhv de zoek functie is vast een hoop te vinden over mixen met VCA's
    Last edited by Jacob; 16-05-06, 14:34.

Comment

• MSS
      • Dec 2003
      • 78

om een indruk te krijgen over de omvang van zo'n productie.
      Dit was de show van 2004.

Comment

• MisterD
        • Feb 2006
        • 17

met VCA's mixe snap ik, maar met preamp bedoel je dus gewoon een stand maken op je paneel en verder mixen in het VCA gedeelte?

Ik weet niet of die link voor mij bedoeld was van 2004, maar dit jaar was ik erbij, vandaar

Comment

• cobi
          • Aug 2002
          • 1083

Originally posted by janneman32
          Zover ik weet is die Cadac eigendom van v/d Ende, en wordt hij hoofdzakelijk als preamp gebruikt. Men neemt plaats achter het VCA gedeelte om te mixen.

Greetzzz, Janneman
          Geen idee hoe ze het dit jaar hebben gedaan. Twee jaar geleden heb ik een rondleiding gehad en toen stonden ze met 3 man te mixen. 1 man VCA's en automatisering (standjes door lopen), 1 man orkest en 1 man solisten.

Wat ze met die VCA's doen (in de 'normale' produkties van van den Ende ook trouwens) is de tafel zo programmeren dat je altijd de solisten onder dezelfde VCA hebt zitten zodat je niet naar het kanaal van de solist hoeft te grijpen om het volume aan te passen. Wie er onder de VCA zit verschilt dus per geheugen standje van de tafel, maar het is altijd de solist. Waarschijnlijk hebben ze de mannelijke en de vrouwelijke solisten hierin ook nog opgesplitst.

EQ-en en andere aanpassing worden natuurlijk nog gewoon op het kanaal gedaan dus er wordt toch wel iets meer dan alleen een preamp gebruikt van de tafel.
          Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• dutchdevil
            • May 2006
            • 3

Registratie voor televisie in handen van dutchView. 17 camera's waaronder een crane, een junior, een hothead en een draadloze steadycam. Twee regiestratiewagens (obv's). Audio mixage in handen van JvE Sound Producties (John van Eijck). Regie: Guus Verstreate.
            Ik, Zei De Gek!!!!

Comment

Working...