Ok dan, vanmorgen in een kerkdienst een Powersoft LQ2804 getest op een PS10 set zonder sub, en klonk verbazingwekkend veel beter dan de oude amp (Peavey cs400). Ik denk dat het daarom de LD1404 (de 2-kanaals versie van de LQ2804) wordt voor dit setje. Deze versterker is zo rond de 1000 euro (wat ook het budget is), en heeft vele goede eigenschappen. Nu vroeg ik me af of er hier meer mensen zijn die versterkers tegen en rond de 1000 euro op een ps10 setje hebben geprobeerd en daar uitermate over te spreken zijn. Ik denk dan daan dingen zoals de budget serie van Crown enz.
Ik weet dat Nexo zelf Camco aanraad, maar dat is simpelweg niet te betalen, en een beetje overkill voor deze toepassing.
De gewenste eigenschappen op volgorde van prioriteit:
1. zo rond de 1000 euro, maar zeker niet veel duurder
2. geluidskwaliteit (op het hoog, er zit geen subje bij)
3. handelbaarheid (wordt niet geinstalleerd, dus lichtgewicht zou fijn zijn)
4. vermogen (zo nu en dan is er een wat grotere kerkdienst, of een soort van praiseavond/jeugddienst, waar het setje kwa vermogen wat meer tot z'n recht komt, maar dit is niet echt belangrijk)
Ik hoop op enkele bruikbare reacties en ervaringen
Ik weet dat Nexo zelf Camco aanraad, maar dat is simpelweg niet te betalen, en een beetje overkill voor deze toepassing.
De gewenste eigenschappen op volgorde van prioriteit:
1. zo rond de 1000 euro, maar zeker niet veel duurder
2. geluidskwaliteit (op het hoog, er zit geen subje bij)
3. handelbaarheid (wordt niet geinstalleerd, dus lichtgewicht zou fijn zijn)
4. vermogen (zo nu en dan is er een wat grotere kerkdienst, of een soort van praiseavond/jeugddienst, waar het setje kwa vermogen wat meer tot z'n recht komt, maar dit is niet echt belangrijk)
Ik hoop op enkele bruikbare reacties en ervaringen
Comment