Ik zit hier met een (nieuwe) budget 32 kanaals (24 in/8 out op 30m) multikabel waar de break-out/in box reeds bevestigd zit op de multikabel zelf. Nu lijkt het mij handiger om zo op een 50 cm. a 1 meter de break-out/in box los te gaan maken van de kabel en op deze uiteinden van de kabel een 'tussenverbinding' te gaan maken met bv. Harting of socapex multibus connectors.
Wat raden jullie mij aan? Harting of socapex of toch nog iets anders? Heeft iemand de juiste penbezettingen van de connectors of waar kan is ze vinden. Tips zijn welkom.
Ik zou graag werken naar de standaard om zo eventueel de kabel op een latere termijn nog te kunnen gaan voorzien van 'verleng-stukken'.
Dus bv. een tussenstuk van nog is 20m. zodat de kabel in het geheel 50m. kan worden of raden jullie dit af van te doen?
Is mijn uitleg zowat min of meer duidelijk?
Mijn excuses voor eventuele schrijf(typ) fouten.
Wat raden jullie mij aan? Harting of socapex of toch nog iets anders? Heeft iemand de juiste penbezettingen van de connectors of waar kan is ze vinden. Tips zijn welkom.
Ik zou graag werken naar de standaard om zo eventueel de kabel op een latere termijn nog te kunnen gaan voorzien van 'verleng-stukken'.
Dus bv. een tussenstuk van nog is 20m. zodat de kabel in het geheel 50m. kan worden of raden jullie dit af van te doen?
Is mijn uitleg zowat min of meer duidelijk?
Mijn excuses voor eventuele schrijf(typ) fouten.
Comment