Uw favoriete geluidssysteem...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by sis
    .....Maar als ik het overleef ( na ziekte ) is mijn droom een meyer PA

Sorry , ben een beetje emotioneel na mijn laatste bloedcontrole , maar OK ,we zien wel
    sis
    kop op , mien jong, mijn aanbod staat nog steeds.

en idd, een van de weinige systemen die waardevast blijft omdat de klank er na al die jaren nog steeds inzit enzo... bla bla bla... Lekker belangrijk nou ff...

Comment

• GoTMoRe
      • Aug 2005
      • 350

Wat vinden jullie over het algemeen dan van SoundProjects? Gezien ik EAW en Meyer bij iedere post bijna wel weer voorbij zie komen, maar SP nog niet gezien heb.

Valt dit merk dan toch zo tegen? Of wordt het gewoon amper gebruikt?..
      lala..

Comment

• sd_2
        • Dec 2005
        • 134

K heb laatst gewerkt op een actief setje van SP maar het heeft mij niet overtuigd (zacht uitgedrukt). Verder heb ik er niet veel van gehoord.

Gr, D

Comment

• Gitarist 62
          • May 2006
          • 278

Sp maakt leuke dingen.. even afgezien van de arrays

Voor monitoring is de X-act gezien zijn kleine afmetingen vaak erg goed bruikbaar, zo lang je het volume op het podium een beetje in de hand weet te houden. ook als front fill een bruikbare kast. De klank is in ieder geval goed.

De SP2 valt me dan weer wat tegen. Tijdje terug die set opgebouwd parallel aan een toch al gedateerde Axys U-88/B-89 die van de 2 sets dan toch het duidelijk betere geluid levert.

De arrays van SP - voor zover ik er mee heb gewerkt - vind ik toch vaak wat dunnetjes klinken
          Last edited by Gitarist 62; 06-09-06, 10:57.
          ~Clearsound~

Comment

• Gitarist 62
            • May 2006
            • 278

Originally posted by sis
            Sorry , ben een beetje emotioneel na mijn laatste bloedcontrole , maar OK ,we zien wel
            sis
            Sterkte kerel p4u
            ~Clearsound~

Comment

• luc2366
              • Jul 2002
              • 1161

SP-4 heeft mij ook nooit kunnen bekoren

Comment

• BlackLight_Frank
                • Feb 2004
                • 143

Ben nog steeds erg tevreden over onze EV RX-set met EV-CP versterkers, voor onze toepassingen een ideale set.
                Maar afgelopen zondag naast TILT op een podium gestaan en toen toch maar ingeprikt op hun (die van van Duppen geluid !) nieuwe EV Phoenix set.
                2 x PX2122 en 3 PX2181 per kant, geluidskwaliteit a la onze RX-set maar dan heel veel db'tjes meer.
                Toch nog maar even doorsparen !

Frank
                Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• schrobbelbop
                  • Feb 2005
                  • 47

waar ik veel mee werk en veel aanhoor:
                  RH STS, martin W8compact (vereist wel veel aandacht), Axys Arena, D&B C4/C7...

prima spul, maar t blijft altijd afhankelijk van degene die het neerzet en inregelt.
                  Als je t nie meer wit gebruik dan pur of kit

Comment

• Mike Manders
                    • Aug 2006
                    • 341

sound projects

Sound Projects???? ik heb met dit merk zulke slechte ervaringen gehad dat ik het zelfs helemaal was vergeten. Zowel de line-arrays als de normale kastjes heb ik nog nooit normaal geluid uit weten te krijgen. En ook dit is zeer zacht uitgedrukt.

Comment

• neeltje
                      • Apr 2003
                      • 295

favo voor rock'n'roll en zwaardere feestjes: STS
                      Favo voor theater: Meyer MSL3 en UPA's, tevens de mini line-array van martin/synco. Echt perfecte theaterkastjes.

Slechtst klinkende moderne, veel geziene pa: Martin/Synco Compact line array. De middrivers lopen gewoon vast volgens mij.
                      "En Go"

Comment

• GoTMoRe
                        • Aug 2005
                        • 350

Originally posted by Mike Manders
                        Sound Projects???? ik heb met dit merk zulke slechte ervaringen gehad dat ik het zelfs helemaal was vergeten. Zowel de line-arrays als de normale kastjes heb ik nog nooit normaal geluid uit weten te krijgen. En ook dit is zeer zacht uitgedrukt.
                        Onderbouw dat eens goed, gezien dit mij wel een héél interessante mening lijkt.

Dat je uit Skytec geen fatsoenlijke geluid zult krijgen, ala. Maar een merk wat zich zeker bij de beteren, al dan niet top(?), mag meten wordt ik wel heel erg benieuwd.
                        lala..

Comment

• luc2366
                          • Jul 2002
                          • 1161

Originally posted by GoTMoRe
                          Onderbouw dat eens goed, gezien dit mij wel een héél interessante mening lijkt.

Dat je uit Skytec geen fatsoenlijke geluid zult krijgen, ala. Maar een merk wat zich zeker bij de beteren, al dan niet top(?), mag meten wordt ik wel heel erg benieuwd.
                          en zij zeggen natuurlijk zelf op hun site dat ze tot de top behoren?
                          Ken alleen de SP-4 en daar heb ik al zoveel verschillende kasten van gezien dat het haast onmogelijk lijkt om een cluster te hangen van hetzelfde type

Comment

• schrobbelbop
                            • Feb 2005
                            • 47

Originally posted by neeltje
                            favo voor rock'n'roll en zwaardere feestjes: STS
                            Favo voor theater: Meyer MSL3 en UPA's, tevens de mini line-array van martin/synco. Echt perfecte theaterkastjes.

Slechtst klinkende moderne, veel geziene pa: Martin/Synco Compact line array. De middrivers lopen gewoon vast volgens mij.
                            Ik vind het compact een set waar goed mee te werken is..

het enige wat ik de laatste tijd met deze set in kleinere gestackte opstellingen ervaar is dat de eerste paar meter metname vooraan de buhne het mid-laag van de 12inchers heel erg overheerst. echt een soort geluid van een te groot speakertje in een te kleinkastje... dit ging mij ook vreselijk in de weg zitten met n sts combi infill.. zeker een systeem dat je heel goed moet leren kennen!!!
                            Als je t nie meer wit gebruik dan pur of kit

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

Heren, dames ook, de vraag was Systemen, niet een vracht bij-eengeboende houten-platen-in-een-doos-met-een-driver-erin. Zullen we een minimum oplage van 2000 stuks afspreken, voordat er weer alerlei hobby-kastjes opkomen>??

Comment

• joe
                                • Jan 2003
                                • 446

Originally posted by MacGyverSounds
                                Heren, dames ook, de vraag was Systemen, niet een vracht bij-eengeboende houten-platen-in-een-doos-met-een-driver-erin. Zullen we een minimum oplage van 2000 stuks afspreken, voordat er weer alerlei hobby-kastjes opkomen>??
                                Er zijn ook zo veel mensen op dit forum die ervaring hebben met systemen boven de 2000 kasten

Comment

Working...