altodrive 3.4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-BJ-sl
    • Jul 2004
    • 172

altodrive 3.4

beste

ik sta op het punt om een altodrive 3.4 te kopen.
    heeft iemand hier ervaring mee ?
    hij zou moeten dienen om een 2-weg hoongelade top aan te sturen + een hoorngelade baskast.
    is dit toestel hiervoor aan te raden of bega ik een misstap ?

alvast hartelijk bedankt
  • eddie
    • Nov 2004
    • 169

hallo, ikzelf gebruik al geruime tijd de maxidrive van Alto, hier heb ik geen
    klagen van, alleen dat de inwendige batterijen vlug leeg zijn als je hem geruime tijd niet gebruikt,
    mvg eddie

Comment

• Tofke78
      • Jan 2005
      • 504

Kan je er dan nog wel mee werken als die batterijen leeg zijn of moet je er eerst nieuwe insteken? Ik begrijp dat dan al je opgeslagen settings gewist zijn, maar kan je er zo nog wel mee werken? Ik gebruik ook al een tijd een maxidrive op de monitors. Ben er wel tevreden van.

Comment

• purplehaze
        • Jul 2004
        • 692

kwestie van presets regelmatig op de pc backuppen dan kun je ze zo terugzetten.
        Maar dit terzijde, ik werk ook regelmatig met een maxidrive en tot op heden werkt ie echt prima, ook erg handig om onderdelen van je set te delayen enzo.
        Maar het is een budget apparaat dus qua geluidskwaliteit is ie niet zo briljant als een dbx of een bss of iets van dergelijke strekking.

Comment

• nightline
          • Oct 2002
          • 1001

Ik heb 3 Altodrive 3.4 en 6 2.3's in gebruik, en voor het geld hebben ze een hoop mogelijkheden. Ik heb alleen het software programma nog nooit gebruikt om de Altodrive met de PC in te stellen, hier heb ik dus geen ervaring mee.
          Het instellen via het bed.paneel is goed te doen zodra je er een beetje wegwijs in bent, het is een flink geblader door de verschillende velden.
          En iedere in- en uitgang moet je appart instellen.

Succes

Jack
          Powered by AudioMadness....

Comment

• purplehaze
            • Jul 2004
            • 692

je kunt de ingangen en uitgangen per paartje groeperen, "ganging" heet dat...........dacht ik.
            Instellen met laptop is appeltje-eitje, echter er zit wel wat tijdsvertraging in het doorwerken van de aanpassing op laptop naar de processor toe...maar ja daar wen je aan.

Comment

• SPS
              • Mar 2004
              • 1662

Sta ook te dubben over een speakerprocessor.
              Behringer heeft de DCX2496 in dezelfde prijsklasse als de altodrive 3.4.

Welke van de twee zou de voorkeur krijgen van de forumleden?
              Of is het echt beter door te sparen voor een DBX driverack (599 bij f**db*ck)

Paul.
              Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• DJ-BJ-sl
                • Jul 2004
                • 172

voor mij is het inmiddels opgelost heb net men nieuwe driverack PA van dbx ingebouwd.
                zo een rta microfoontje is altijd wel leuk alleen kost het wel wat geld

hartelijk bedankt

Comment

• SPS
                  • Mar 2004
                  • 1662

Waarom heb je uiteindelijk toch voor de DBX gekozen??

Paul
                  Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• DJ-BJ-sl
                    • Jul 2004
                    • 172

gewoon om het feit dat dbx net iets beter ligt qua kwaliteit en omdat het programmeren van de dbx makkelijker is dan bij de altodrive.
                    plus nu heb ik de optie om een autoeq te doen mits ik dan wel zo een microotje koop

maar voornamelijk eigenlijk omdat ik ongeduldig was en de dbx op voorraad zat

Comment

• thyzerrr
                      • Nov 2004
                      • 92

Voldoet in die situatie ook niet gewoon de ECM8000 van Behringer twv. 50 euro?

Comment

• luc2366
                        • Jul 2002
                        • 1161

Originally posted by thyzerrr
                        Voldoet in die situatie ook niet gewoon de ECM8000 van Behringer twv. 50 euro?
                        UITERAARD! Hem 'm zelf ook. Maar er staat natuurlijk Behringer op...

Comment

• thyzerrr
                          • Nov 2004
                          • 92

och, er is niks wat een beetje schuurpapier niet kan fixen suikerklontje schijnt ook te werken...

Comment

• BAIT
                            • Oct 2006
                            • 3

Originally posted by eddie
                            hallo, ikzelf gebruik al geruime tijd de maxidrive van Alto, hier heb ik geen
                            klagen van, alleen dat de inwendige batterijen vlug leeg zijn als je hem geruime tijd niet gebruikt,
                            mvg eddie
                            die van mij gebruik ik soms enkele maanden niet. dit probleem heb ik nooit gehad

Comment

Working...