die nieuwe draadloze serie van shure

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jansen86
    • Oct 2006
    • 13

die nieuwe draadloze serie van shure

Heeft iemand ervaring emt die nieuwe draadloze microfoon serie van shure?

ik wilde voor mij zelfde deze mic halen(zie foto 1, die zilvere)
    en voor alle andere artiesten en mensen die ene mic nodig hebben wil ik deze dan huren(zie foto 2) graag ook toelichting bij commentaar. Ook nog dan ff een vraag of in ear monitors, de vario monitor en dan die wat op maat gemaakt worden. iemand mischien een idee waar je die kan kopen, en prijzen??

foto 1:

foto 2:
  • Robin.vd.Have
    • Nov 2005
    • 165

Welke microfoon voor jouw stem goed is kan ik niet zeggen van achter de pc. Dat zal je toch echt zelf (evnt. met jouw geluidsman) moeten proberen.
    Die 2e HH met 58 kop is altijd goed. Daar kan zo goed als alles mee.
    Ook de nieuwe serie van shure vind ik erg lekker werken. Wel gebruik ik altijd de hoogste zendcappaciteit. uit m'n hoofd 60mW.

In ears : zoek ook eens op ultimate ears. (vooral de 3 weg is extreem lekker , maar kost ook wat +/- 1100,-) Kan je bij de betere audioleverancier laten maken. En ook via de site van bijv ultimate ears worden diverse opties aangeboden.

Comment

• martijn verkerk
      • Nov 2005
      • 300

Originally posted by Robin.vd.Have
      Welke microfoon voor jouw stem goed is kan ik niet zeggen van achter de pc. Dat zal je toch echt zelf (evnt. met jouw geluidsman) moeten proberen.
      Die 2e HH met 58 kop is altijd goed. Daar kan zo goed als alles mee.
      Ook de nieuwe serie van shure vind ik erg lekker werken. Wel gebruik ik altijd de hoogste zendcappaciteit. uit m'n hoofd 60mW.
      dat is geen slimme actie je kan het zendgedeelte ook overlaoden alleen 50mw zendvermogen gebruiken als je het echt nodig hebt (grote afstanden ea)
      anders lekker op 10mw zenden

In ears : zoek ook eens op ultimate ears. (vooral de 3 weg is extreem lekker , maar kost ook wat +/- 1100,-) Kan je bij de betere audioleverancier laten maken. En ook via de site van bijv ultimate ears worden diverse opties aangeboden.
      ksm 9 kop is een mooie kop maar heeft z'n toepassingen
      probeer de verschullende koppen is uit en bepaal zo welke de juiste voor je stem is

ie is ultimate voor mij wel de top (let goed op dat je niet moet bezuinigen op ie's je gehoor is te kostbaar

als je ook ie zenders wil hebben neem dan de sennheiser ew300G2

Comment

• Robin.vd.Have
        • Nov 2005
        • 165

Waarom zou je het overladen ?
        En ik heb met de lage cap. veel problemen gehad die er sinds alles op de hoge cap staat niet meer zijn. Tevens kan ik zo snel niet terug vinden over dat 'overladen'. Heb je miss een uitleg ?

Comment

• joe
          • Jan 2003
          • 446

Je kan je ingang van je ontvanger oversturen, zelf ben ik daar niet zo bang voor, zeker niet als je niet echt dichtbij je ontvanger staat. als je meerdere zenders gebruikt maakt het wel veel eerder de imp (dit is niet goed) Dit houd in dat je minder zenders kan gebruiken en eerder storing hebt
          Als je weinig zenders gebruikt en het werkt goed bij jou, zou ik het lekker op die 50mw laten staan.

Gr.
          Marco van der Does

Comment

• joe
            • Jan 2003
            • 446

ksm 9 is een goed kapsel, maar of ik het die meerprijs waard vind..........
            Ik zou zeggen probeer hem even op je stem en vergelijk hem met andere koppen, dan weet je tenminsten zeker of het de juiste kop voor jou is.
            (ik heb ze liggen mocht je niks bij je in de buurt vinden om uit te proberen)

Comment

• Jansen86
              • Oct 2006
              • 13

Als ik shure microfoons pak, ken ik dan ook niet beter in ear
              zenders van shure pakken... of maakt dat niks uit? Ik ga mij eens uitzoeken welke mic het beste past.

Comment

• martijn verkerk
                • Nov 2005
                • 300

Originally posted by Robin.vd.Have
                Waarom zou je het overladen ?
                En ik heb met de lage cap. veel problemen gehad die er sinds alles op de hoge cap staat niet meer zijn. Tevens kan ik zo snel niet terug vinden over dat 'overladen'. Heb je miss een uitleg ?
                bij zenders heb je 2 "gains"
                als eerste heb je het audio gedeelte wat ons allen bekend is gain je te hard in dan gaat het "kraken"
                ten tweede heb je het zend gedeelte als het zend signaal te "hard" binnen komt op de ontvanger dan kan dit ook gaan vervormen.
                hoop dat dit duidelijk is zonder al te technisch te worden

het maakt niet uit of je verschillende merken zenders naast elkaar gebruikt zolang je zendfrequenties elkaar maar niet bijten..
                het grootste fabeltje ik heb shure jij hebt sennheiser dus dat bijt elkaar niet .
                met de R serie heeft shure een grote stap vooruit gemaakt..
                de psm600/700 (ie) van shure doet voor mijn doen ver onder dan dan de sennheiser ew300G2 ( zelfs beter dan de 3000 serie )
                de 3000G2 heb ik nog niet gehoord en kan ik geen oordeel over geven..
                of de ksm9 kop de meerprijs waard is ?
                ligt aan je stem/toepassing bij de ene stem helemaal te gek bij de andere helemaal waardeloos..

Comment

Working...