Welke processing voor Turbosound TMS/TSE set?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Annwn
    • Apr 2006
    • 91

Welke processing voor Turbosound TMS/TSE set?

Beste mede-forummers,

Ik heb sinds kort een Turbosound set bestaande uit 2x TMS-4 en 4x TSE-118
    Op dit moment heb ik 2 peavy V4X crossovers en een behringer mdx4000 limiter compressor...

Nu wil ik deze gaan vervangen en zit ik aan 2 opties te denken...
    Of ik haal een aparte EQ en gebruik een Turbosound/BSS FDS-360 als crossover en limiter..

Of ik haal een DBX Driverack 260...

Ik heb met beide apparaten geen ervaring en vraag me af wat jullie het beste lijkt aangezien die Turbosound/BSS crossover speciaal gemaakt is voor Turbosound weet ik niet of ik met DBX misschien beter uit ben..

Alvast bedankt!

E
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

Originally posted by Annwn
    Beste mede-forummers,

Ik heb sinds kort een Turbosound set bestaande uit 2x TMS-4 en 4x TSE-118
    Op dit moment heb ik 2 peavy V4X crossovers en een behringer mdx4000 limiter compressor...

Nu wil ik deze gaan vervangen en zit ik aan 2 opties te denken...
    Of ik haal een aparte EQ en gebruik een Turbosound/BSS FDS-360 als crossover en limiter..

Of ik haal een DBX Driverack 260...

Ik heb met beide apparaten geen ervaring en vraag me af wat jullie het beste lijkt aangezien die Turbosound/BSS crossover speciaal gemaakt is voor Turbosound weet ik niet of ik met DBX misschien beter uit ben..

Alvast bedankt!

E
    Ik heb een aantal jaren veel gewerkt met TMS4 setjes waarbij de ampen werden aangestuurd door BSS Cross-overs. Ik heb geen idee wat het prijs verschil is met een driverack 260. Maar de combi BSS crossover met een goede Amp kan je al leuk geluid maken.

De crossover freq's die je moet hebben voor je driverack zijn eventueel wel te vinden op internet.
    Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• marten77
      • Jul 2006
      • 68

Hierin staat alles vermeld !

Succes.

Greetz,
      Marten

Comment

Working...