Samson beltpacks

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zero
    • Oct 2005
    • 42

    Samson beltpacks

    Helaba,

    Een vraag die bij mij al lang in het hoofd rondspookt :
    ik heb hier nog twee beltpacks van Samson liggen, beide TX-3 (één channel 6 en één channel 9), echter geen recievers meer. Mijn vraag is nu of die dingen ook met een andere reciever kunnen werken.
    Hetzelfde heb ik met een draadloze micro van Samson, micro channel 3 en reciever channel 4, is daar iets mee te doen zodat deze 2 elkaar vinden ?

    Groeten,
    Zero
  • jeroen01
    • Jan 2006
    • 45

    #2
    nee, dit is in principe niet te veranderen volgens mij. Misschien als je hem op openschroeft en er iets anders inzet? maar dat weet ik niet pricies. Maar als ik jou was zou ik het niet proberen

    Comment

    • Zero
      • Oct 2005
      • 42

      #3
      Ik heb die dingen nog eens vanonder het stof gehaald...
      Vind het echt jammer dat ze niet meer gebruikt kunnen worden.
      Zijn hier echt geen oplossingen voor ??
      Bestaat er geen ontvanger die op dezelfde frequentie als de micro gezet kan worden ? (het is waarschijnlijk niet zo simpel, maar ik kan maar proberen hé)

      Gr
      Zero

      Comment

      • tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

        #4
        Denk dat Marktplaats een betere oplossing voor je is, voor de verkoop van losse onderdelen of aanschaf van ontbrekende onderdelen !!!

        Maar wil je dit werkend gaan krijgen, raak je aan het vervangen van de frequentie kristallen en zie dan maar eens de goeie te krijgen voor die frequenties die jij zoekt.

        Gaat een hoop tijd ( geld ) inzitten, dus denk dat je beter nieuw kan kopen voor de huidige prijzen van dat spul.
        your light !

        Comment

        Working...