Speakerset voor spraak (presentaties ed) + achtergrondmuziek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 806

Originally posted by Robin.vd.Have
    ZX1 is leuk , ook voor wat achtergrond muziek.
    maar waarom een klein topkastje met een (in verhouding) hele grote sub ?
    Omdat de verhuurfirma waar ik meestal zooi doorhuur allemaal 18" subs heeft staan Deze set gaat maar enkele keren gebruikt worden voor méér volume dan achtergrond, daarom voorzie ik er zelf geen subs bij.

Ik heb eigenlijk nog niks gehoord over de ZX4? Stel dat 'size doesn't matter? (Dus een groter kastje is niet zo erg): is de ZX4 dan een goede keus? Of lijdt de verstaanbaarheid daaronder?

Groetjes

EDIT: eigenlijk neig ik zelfs meer naar een iets grotere kast, juist omdat ik niet te vast wil zitten aan achtergrondmuziek. 9/10 spraak en achtergrond. 1/10 net wat harder (hoe zal ik het noemen... Cafe-geluidsniveau?). En kwil niet voor de minste scheet die we door die set laten gaan doorhuren Bij wijze van spreken
    Last edited by Poelmans; 22-01-07, 20:46.

Comment

• Speakertje
      • Mar 2005
      • 462

Ik heb de ZX4 gehoord op een P1202. Was top-40 en dat klonk echt fantastisch. Over de spraak kan ik weinig zeggen, heb ik niet gehoord.
      M.v.g. Sander
      Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
      Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• w00Dy
        • May 2006
        • 257

Poelmans, bij wie ga jij huren? En wie ben je zelf (bedrijfje)?

Ik vraag dit omdat je bij mij in de buurt zit (Genk) en uit interesse

Mocht het je interesseren, dan kan ik je wel eens doorgeven waar ik met mijn set wat te doen heb. Dan kan je meteen horen wat het geeft
        Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• Poelmans
          • Feb 2004
          • 806

Originally posted by w00Dy
          Poelmans, bij wie ga jij huren? En wie ben je zelf (bedrijfje)?
          Ik ga zelf huren bij SSS, en heb er een tijdje gewerkt. Maar ben voornamelijk DJ (Discobar 2 maal FOUT). Spraaksetje is voor een non licht en geluid related bedrijf, maar dat er wel wat nut voor heeft.

Comment

• w00Dy
            • May 2006
            • 257

we praten altijd maar op ZX'en

Tegenwoordig kan je een SX 300 tegen een mooie prijs aanschaffen. Altijd het overwegen waard.
            Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• Lennartsound
              • Dec 2006
              • 269

Originally posted by w00Dy
              we praten altijd maar op ZX'en

Tegenwoordig kan je een SX 300 tegen een mooie prijs aanschaffen. Altijd het overwegen waard.
              inderdaad, die prijzen schelen niet zo ontzettend veel. Ik vind de dichte versie van de SX reeks er ook een stuk netter/onopvallender uit zien, iets wat voor congressen e.d. wel prettig is.

Comment

Working...