TW Audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kasper
    • Jul 2004
    • 171

Ook met op hun specificaties gemaakte RCF produkten. bron: Tobias W (achternaam weet ik zo snel even niet meer) oprichter en naamgever van TW Audio.

Zijn overigens erg vriendelijk en benaderbaar daar. Weet zeker dat je door contact te leggen met TW Audio vanzelf verder komt.

Ben ook erg onder de indruk van het merk. Heb er al eens een topic over gestart.

Heb ze afgelopen jaar wederom beluisterd in Frankfurt en het was weer indrukwekkend alhoewel ik de cominatie met de Hoellstern versterkers nog mooier vond. Nu draaiden ze met Powersoft. ( zou je natuurlijk A/B moeten vergelijken maar had deze indruk)

Oh ja Tobias Wüstner!

groet,
    Kasper

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

http://www.licht-geluid.nl/forum/liv...-tw-audio.html etc

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Originally posted by MacGyverSounds
        Handig, 'n link plaatsen naar hetzelfde topic...

TW Audio heeft zeker de intentie's om een grote naam te worden. Ze werken gewoon met de goede merken waarbij, zoals eerder gezegd, ook diverse componenten naar hun smaak zijn gemaakt. O.a. voor de (dubbel) 15" sub.

En je hebt het NIET van mij, maar ze zijn ook bezig met een nieuwe monitor. De naam heb ik ook al gehad, maar die ga ik hier nog even niet publiceren.

En zoals eerder gezegd: mailtje sturen en je krijgt altijd antwoord. Is het niet van Tobias Würstner zelf, dan wel van z'n broer of iemand anders. Da's volledig afhankelijk van wat je wil weten. Maar over specifieke info en verkoop-aangelegenheden meestal Tobias Zelf of z'n broer.

Over die Hoellstern: Van wat ik los heb weten te weken, werden er EN niet genoeg geproduceerd EN liep de doorontwikkeling (oa bediening van processor via front-display) te traag. Samen met wat andere verschillen van inzicht heeft dit geleid tot de overstap op Powersoft's. LabGruppen's zijn ook geprobeerd maar blijkbaar was dit klankmatiger minder dan de Powersoft's. Weet niet zeker of de prijs er ook mee te maken gehad heeft.

Zo weer even genoeg info?

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

En om mezelf even aan te vullen: Naar mijn mening kun je TW zonder problemen in het rijtje van oa D&B plaatsen. Als ik nu zelf zou moeten investeren in nieuw geluid, dan is er een enorm dikke kans dat het TW wordt. Zoals gezegd, nu nog wel een outsider maar zeker niet een merk om te vergeten in je shoppinglist.

En nee, heb geen aandelen. Maar zou ze wel graag hebben...

Comment

• salsa
            • Jan 2007
            • 1315

Hun website ziet er gewoon netjes uit, dat vindt ik ook heel belangrijk.
            Rustig van opzet, en makkelijk te navigeren..

Dave
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by Outline
              Handig, 'n link plaatsen naar hetzelfde topic...
              heb ik in de gaten dat er nog een pagina voor zit...
              (sta standaard op max replys per page hier..)

EDIT : hee, de modjes hebben de topics gemerged....... einde /EDIT

commentaar is trouwens hetzelfde, dat 8" setje kwam vorige week nog ff weer langs///
              Last edited by Gast1401081; 15-10-10, 14:23.

Comment

• Cees_
                • May 2010
                • 33

Bedankt voor het opsnorren van die oude forum discussie. Wat ik er uit opmaak is dat TW Audio een pro-merk is. Duur, maar wel waar voor het geld. Ik zal het waarschijnlijk wel met een goed alternatief voor de amp moeten doen: Powersoft of Hoelstern zijn me ECHT te prijzig en mijn lieftallige vrouw wil ook nog een niewe ketel en televisie en..........

Niet om het onderwerp te veranderen maar wat is er mis met FB Eindhoven? Ik vindt het een verademing in vergelijking met de gemiddelde muziekhandel in mijn omgeving (Rotterdam). En Paul van de PA afdeling is een prima gozer, heeft alle tijd, laat je alles horen, is helemaal wowzzzzz van geluid maken en heeft er nog verstand van ook.

Comment

• Kasper
                  • Jul 2004
                  • 171

@Cees: Onderschat het belang van een goede versterker niet!

Dit maakt echt heel veel verschil. Zou toch zonde zijn als je niet het maximale uit die mooie luidsprekers haalt!

Dus testen, luisteren, proberen.

Heb hier toevallig vorige week een A/B vergelijk gedaan met een Powersoft.
                  Ik was niet echt onder de indruk van deze. Type weet ik zo even niet maar 2x 1000W meen ik voor zo'n 1800,00?

Neem aan dat TW de top lijn adviseert. Ga er van uit dat dat beter gaat want ze komen daar beslist niet uit een ei

Groet,
                  Kasper

Comment

• Cees_
                    • May 2010
                    • 33

Hé Kasper. Dank voor alle goeie adviezen. Echt bijzonder gewaardeerd.
                    Het enige probleempje is dat er meer rek zit in mijn ambities dan in mijn portomonnaie. Ik zal de ultieme set op moeten bouwen ipv in 1 keer compleet aanschaffen. Maar je hebt zeker gelijk: de amp moet geen afbreuk doen aan de kwaliteit van de speakers.

Ik had ook nooit naar die rotkasten van TW moeten luisteren en gewoon een HK setje moeten kopen . Begrijp me niet verkeerd, niks mis met HK, maar nu is het te laat................

Comment

• M team H
                      • Aug 2009
                      • 4

tw audio word nu in NL verkocht

geen nood m works gaat tw audio ook naar nl halen
                      heeft feedback eindelijk een flinke pa aleen zal de prijs niet leuk worden en hun service ook niet

maar ik krijg binnekort het show modelletje van hun voor me kiezen en zal het flink uit proberen

Comment

Working...