mackie op groot nazicht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

mackie op groot nazicht

kzit met een probleem.
    1 kanaal heeft nooit denderend goed gewerkt, valt uit op bepaalde standen. waarschijnlijk corrosie ofzo.
    was al toen ik hem kocht. (gekocht op ebay)
    nu sind gister na 2jaar hem te hebben werken 7 van de 32 PFL´s niet meer
    dus zou ik graag mijn mackie 32 bus 8 binnendoen voor revisie.
    weet iemand waar dit kan?
    - liefst ergens waar het vertrouwbaar is (geen rommel insteekt)
    - niet stront duur is (exuses voor men dialect)
    - en er geen jaren over doe.
    - in belgie of grensstreek nederland.

alvast bedankt
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

In Belgie zit het Mackie Service-punt voor (voor zover ik weet) de BeNeLux. In Nederland is er zoveel wisseling van de wacht geweest mbt de Mackie producten dat de service ook op zijn gat is gegaan.
    Ik zal even moeten opzoeken welke Belgisch bedrijf dat ook alweer is ...

Wat overigens jammer is is dat men voor de grotere tafels van een paar jaar geleden (SR32 en SR40) helemaal geen spares meer hebben, en da's naar mijn mening wel een erg slechte service naar je klanten toe !

Over klank valt niet te twisten maar qua techniek zijn de grotere SR tafels van dusdanig ondermaatse / niet duurzame constructie (zowel mechanisch als electronisch) dat reparatie tamelijk lastig / prijzig is.
    Ik heb eens een tweetal SR40-8 gehad waarbij de flatcables slecht waren, de bussen en master wegvielen als gevolg van corrosie op een PCB in combinatie met "touren" waar het te slappe frame niet tegen bestand is. Flatcables zijn te vervangen maar herstel van een multilayer SMD bestukt PCB (uiteraard geen broodjes maar 1 vlak board) waarvan niemand een spare op de plank had was in dit geval onbegonnen werk en de klant kon z'n tafel dus bij het grof vuil zetten. Resumerend; zolang je er niet mee sleept gaat 't nog maar absoluut niet "touring"-proof.

Groeten en succes !
    Last edited by Koen van der K; 10-06-07, 19:12.
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• vegapower
      • Nov 2004
      • 355

mijn word wel gebruikt in touring....
      maar ik heb geen sr....
      ik heb een 32 bus 8.
      wat normaal ween een studiotafel is.

Comment

• Staaf
        • Feb 2003
        • 398

Officieel service center van Mackie zit hier een 500-tal meter van me vandaan, stuur maar een PM voor de contactgegevens.
        Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• Tomson
          • May 2003
          • 2

Originally posted by Staaf
          Officieel service center van Mackie zit hier een 500-tal meter van me vandaan, stuur maar een PM voor de contactgegevens.
          Beste,

Het is onmogenlijk dat het OFFICIËLE service-center van mackie zich op 500 meter van uw deur bevind. Aangezien u in Nederland woont.
          Het Officiële service-center van de BeNeLux bevind zich in België.
          Namelijk te Dendermonde.

@Topicstarter: check mackie.be of mackie.nl voor verdere info.

-Greets-

Comment

Working...