Interessante Actieve Compacte Speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jmgeer
    • Jun 2006
    • 5

Check ook eens de XT33A Van Fohhn.[LIST][*]Ingebouwde lichtgewicht versterker van 2 x 1000 Watt aan 8 Ohm, waarmee je ook een passieve sub of een extra passieve top erbij kan aansturen.[*]Aan te sturen via de Laptop of vanaf het bedieningspaneel achterop.[*]Het systeem is te locken zodat ongewenste personen niet aan de instellingen kunnen zitten.[*]Tevens als monitor te gebruiken[*]Multiband limiting[*]enz[/LIST]Ik heb er al een paar keer mee gewerkt en de klank blijft ook bij hoge volumes zeer overeind.
    Ook is hier een 15" versie van.

Voor meer info klik hier.

Comment

• relax
      • Aug 2007
      • 106

Vanavond meer nieuws over de uitkomst van dit draadje. Of ik ga verder met zoeken, of ik ben thuis aan het knutselen met alle mogelijkheden .

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by Matthijs_D
        He
        Ik ben benieuwd of er al ervaring is met de UP-Junior
        Ik wil ze toevoegen aan UPA-1p's en 700hp's in combi met de galileo 616

heb er 2, en wederom een pracht stukkie werk van ome john..
        Ze klinken als UPA's maar zijn kleiner , lichter, en vooral erg handelbaar.
        Bij mij zijn/gaan alle s200's en sx 200's eruit, en dat worden allemaal Junioren.

qua volume is de 700 dan overkill, dat wel.

Comment

• relax
          • Aug 2007
          • 106

Vanaf vandaag heb ik de beschikking over 2 Tecnare V15PC's.
          Eind dit jaar komen er nog 2 stuks bij.

Ik was toch wel aangenaam verrast over het geluid en het geluidsniveau wat er uit deze speakers komt!

Als er ooit een sub bij mocht komen, dan is het wel een heel heftig setje vind ik .

Iedereen bedankt voor alle info, ga gerust door met vullen van dit topic maar ikzelf ben op dit moment voorzien van een mooi actief setje .

Comment

Working...