Geluid afsluiting Kindervakantieweek

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #16
    Originally posted by speakertech
    Ik heb ook een aantal jaren voor kindervakantiewerk gewerkt met geluid. Het budget was was zo laag, dat je er niets voor kon maken.
    Naderhand hoefde ik het niet meer te verzorgen, omdat er iemand was, die het met mooier materiaal (het staat wel een hele week in weer en wind) voor een fractie van de prijs deed. Als jullie met Bose aan de slag gaan en eventueel linearrays, doen jullie dat dan ook voor een paar tientjes?

    Speakertech
    Denk dat ieder bedrijf zo z'n klusjes heeft in een jaar.
    Tevens is dat ook geen onderwerp van gesprek in het onderwerp... Is namelijk een compleet andere discussie!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • e-sonic
      • Aug 2004
      • 329

      #17
      Heb je een schets of foto

      Heb je een schets of foto?

      er zullen hier best wel mensen zijn die zo iets bij de hand gehad hebben, die wellicht aan de hand van een schetsje je verder helpen...

      Of een link,

      Tot nu toe hebben jullie het goed gericht met het geluid, want ik heb er aan de andere kant van de snelweg niks van gehoord.....

      groet van audiopartner e-sonic...
      Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

      Comment

      • MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

        #18
        Ik heb wel een word file met een schets van de situatie met daarin getekend de opstellen van de afgelopen jaren. Hoe kan ik deze ook al weer plaatsen op dit forum /??

        Comment

        • e-sonic
          • Aug 2004
          • 329

          #19
          plotje

          Je kunt het schetsje naar mij sturen, ik zal kijken of er een draadmodel van te maken is, de vraag is of de dapjes in de bibliotheek zitten.....

          Inmiddels het plaatje binnen en omgezet.




          De afmetingen zijn in te schatten aan de hand van de referentie lijnen. dit gedeelte betreft dan de kinderen, de volwassenen staan dan weer om het oranje gedeelte.

          ik heb de rest van info als links geplaatst behalve een render in een lagere resolutie.




          De vision module van EASE en EASE jr. Ik kreeg het kampvuur niet goed in brand.....







          Het draad model, de basis zijn ringen in 20 segmenten, de buitenste meet 100 meter, als geschat gebied waar mensen staan.









          Geluidsverdeling 500 Hz (alleen delay-sidefill) met een DAP look-alike en een 1 meter nivo van 100 dB






          Geluidsverdeling 2000 Hz (alleen delay-sidefill) met een DAP look-alike en een 1 meter nivo van 100 dB
          Last edited by e-sonic; 13-04-10, 15:27. Reason: typo
          Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

          Comment

          • MarkRombouts
            • Jan 2005
            • 1391

            #20
            Het dat ziet er eens interessant uit.

            zou je een dergelijke plot ook eens kunnen maken met bijvoorbeeld een D&B Q1 array van 6 kasten per kant ? of met de soundprojects dreamline array ?

            Ik ben benieuwd wat daar de uitkomsten van zouden zijn.

            in ieder geval super bedankt voor de moeite !!

            Comment

            • koentjes
              • Dec 2007
              • 333

              #21
              hej mark, ik zal eens even gaan zoeken naar wat foto's... om het nog een iets duidelijker beeld te geven

              EDIT:
              gevonden... is wel van verschillende jaren, maar het is maar voor de beeldvorming



              Last edited by koentjes; 14-04-10, 22:08. Reason: foto's bijgeplaatst

              Comment

              • e-sonic
                • Aug 2004
                • 329

                #22
                projectie

                het maken van de ontwerpen gaat een beetje buiten de strekking van het topic...

                Maar, je kunt al veel zelf, ik zag bij d&b een prima calculator Array calc, inclusief een Sub tool, Martin heeft ook zoiets 3D-achtigs.

                als je met Array calc iets gemaakt hebt, kun je het naar EASE sturen, maar voor een buitenlucht plot lijkt me dat niet iets extra's bieden, afgezien van de iets mooiere plaatjes.

                groet van audiopartner e-sonic
                Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

                Comment

                Working...