Yamaha Studio Manager en OSX Leopard

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gertgeluid
    • Dec 2006
    • 520

Yamaha Studio Manager en OSX Leopard

Heren,

Na aankoop van een verse Macbook Pro en Leopard is er al het een en het ander in de soep gelopen. Pro Tools is wat wankel en nu blijkt het ook al dat Studio Manager niet wil lopen. Als ik een device editor (in mijn geval een DM2000) wil "adden" in de workspace, zegt ie "following component(s) could not be loaded...".

Google levert al wat geruchten over dat de oorzaak bij Leopard ligt, maar niet iedereen ondervind de problemen. Hoe gaat het bij jullie?

Groet,
    Gert
  • martijn verkerk
    • Nov 2005
    • 300

Originally posted by gertgeluid
    Heren,

Na aankoop van een verse Macbook Pro en Leopard is er al het een en het ander in de soep gelopen. Pro Tools is wat wankel en nu blijkt het ook al dat Studio Manager niet wil lopen. Als ik een device editor (in mijn geval een DM2000) wil "adden" in de workspace, zegt ie "following component(s) could not be loaded...".

Google levert al wat geruchten over dat de oorzaak bij Leopard ligt, maar niet iedereen ondervind de problemen. Hoe gaat het bij jullie?

Groet,
    Gert
    ik ben niet zo'n mac expert maar je hebt dit probleem als je eerst de editor en dan de shel hebt geinstaleerd
    dus zou aanraden eerst shell opnieuw instaleren (studiomanager) en dan de dm2k software opnieuw te instaleren mischien werkt het dan wel

Comment

• gertgeluid
      • Dec 2006
      • 520

Originally posted by martijn verkerk
      ik ben niet zo'n mac expert maar je hebt dit probleem als je eerst de editor en dan de shel hebt geinstaleerd
      dus zou aanraden eerst shell opnieuw instaleren (studiomanager) en dan de dm2k software opnieuw te instaleren mischien werkt het dan wel
      Deze keer had ik me netjes ingelezen op de website, dus de volgorde van installeren had ik juist. Het is echt een Leopard probleem ben ik bang...

Comment

• Dennis vd Dool
        • Jan 2007
        • 72

Heb idd al van andere collega's berichten gehoord dat sommige applicaties niet helemaal jofel werken.
        Ik denk dat ik voorlopig even met tiger blijf draaien....

Comment

Working...