16 mic mixer in 19 inch behuizing

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Paul van Dort
    • Jun 2004
    • 105

    16 mic mixer in 19 inch behuizing

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke mixer voor een 19inch flightcase met volgende minimale specs:

    16 gebalanceerde mic kanalen
    4 subgroepen
    3 bands Toonregling met semi parametrisch mid
    EQ bypass per kanaal
    4 auxen, waarvan 2 pre fader
    48V fantoom per kanaal te schakelen

    on board effect niet nodig
    on board equaliser niet nodig

    Budget is ongeveer 700 euro. 2dehands is een optie.

    Alvast bedankt voor de tips!
    Paul
  • Furby
    • Apr 2008
    • 36

    #2
    Hey, ik heb daar pas ook naar gekeken en kwam de volgende tegen:
    - AH Mixwizard 3 16:2DX, 16 monokanalen, 6x aux, géén subgroepen (nieuw ca. €1189,-)
    - Mackie 1604 VLZ3, 16 monokanalen, 6x aux, 4 subgroepen (nieuw ca. €1000,-)
    - Mackie Onyx 1640, 16 monokanalen, 6x aux, 4 subgroepen (nieuw ca. €1500,-)
    - Soundcraft FX 16 II, heeft echter maar 3x aux, ?sub?, fantoom per 8 kanalen aan/uit te schakelen. (nieuw ca. €1000,-)
    - Yamaha MG 20 6 C, 12 mono 4 stereo kanalen, 4x aux, 2 subgroepen (nieuw ca. € 550,-)

    Voor alle modellen geldt dat ze 2e hands uiteraard een stuk goedkoper zijn. dus check marktplaats en hoop dat je geluk hebt. cehck wel of de mixer geen ruisende/ krakende faders heeft. Import vanuit de VS via bijv. ebay is ook een optie, de dollar is nu ca. €0,65, dus dat kan veel schelen.

    Ik heb absoluut geen ervaring met de genoemde modellen. Ik heb pas e.e.a. uitgezocht voor mijn band. Onze voorkeur gaat op dit moment uit naar de AH. Ook de Mackie Onyx ben ik wel van gecharmeerd. Dit is echter alleen op (internet)recencies en meningen van anderen gebasseerd.

    Succes met je keuze!
    Last edited by Furby; 22-05-08, 12:22.

    Comment

    • sompi
      • Mar 2003
      • 200

      #3
      kijk ook eens naar soundcraft GB2 R 16 channel

      Comment

      • Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

        #4
        de Macky onyx is een nette goedklinkende tafel welke mijn inziens ook zeker de moeite waard is te bekijken
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

        Comment

        Working...