HK Audio Actor

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Da Man
    • May 2008
    • 2

    HK Audio Actor

    Hallo Hallo,

    Ik heb een flink aantal jaren een HK Audio Actor set gehad (Oude serie dus niet de DX). Met deze set heb ik redelijk wat problemen gehad. Nooit speakers kapot, maar altijd iets met de ingebouwde versterkers. Condensatoren, connectoren en de eindtrap iedere keer weer iets anders.

    Uiteindelijk heb ik de set verkocht.

    Toch was ik behoorlijk tevreden over de actor qua klank, opbouw gemak en transport. Het is een lekker compact setje met voldoende geluid voor mijn toepassingen.

    Nu is de nieuwe serie uit, de DX versie en begin ik toch weer te twijfelen over de aanschaf van de DX uitvoering.

    Zijn er gebruikers van deze nieuwe versie die weer dezelfde problemen hebben of is de betrouwbaarheid van deze set flink verbeterd?

    Ik ben benieuwd, alvast bedankt
  • Da Man
    • May 2008
    • 2

    #2
    Heeft iemand de zelfde ervaringen met de HK actor

    Ik ben benieuwd

    Comment

    • crash
      • Sep 2004
      • 88

      #3
      Ik ben zelf ca. 2,5 jaar in het bezit van een Actor-DX set. Tot nu toe beval dit setje prima en heb er geen enkel probleem mee gehad. Ik geef hier wel bij aan dat ik de set maar ca. 25* per jaar inzet en redelijk voorzichtig behandel (geen gooi en smijt werk), maarja dat lijkt mij als je de bedrijfzekerheid van je apparatuur wilt behouden heel normaal. Verder staat de set wel droog in opslag dus niet in een "natte" schuur of garage. Persoonlijk vind ik de DX-set lekkerder, rustiger klinken dan zijn voorganger, da's echter een kwestie van smaak!

      Comment

      Working...