hallo,
op marktplaats kwam ik een Midas verona 320 tegen voor 1800 euro.
hij is van een engelse man( Jack Telson) en ik heb wat contact met hem gehad, en nu zouden zo de zaken gaan met betalen enzo:
Here is the steps of transaction:
1-you have to register on the agency website
2-send me your full name ad address to know where to send it
3-i will send the console (the agency will inspect it)
4-you will send the money to the agency
5-they will start the delivery and after the delivery will be done and you will confirm eveything is ok they will give me the money.
kent iemand die man, ik vertrouw het eigelijk niet helemaal voor 1800 een tweedehands midas verona 32ch. heeft iemand meer infomatie voor mij?
of moet ik hed gewoon doen en is het wel vertrouwd.
ik heb op andere tweedehans websites ook wel een zoiets tegen gekomen, ook spot goedkope Midas mengtafels benden de 2000 euro en ook verona of siena serie's.
ik wacht jullie reacties graag af.
op marktplaats kwam ik een Midas verona 320 tegen voor 1800 euro.
hij is van een engelse man( Jack Telson) en ik heb wat contact met hem gehad, en nu zouden zo de zaken gaan met betalen enzo:
Here is the steps of transaction:
1-you have to register on the agency website
2-send me your full name ad address to know where to send it
3-i will send the console (the agency will inspect it)
4-you will send the money to the agency
5-they will start the delivery and after the delivery will be done and you will confirm eveything is ok they will give me the money.
kent iemand die man, ik vertrouw het eigelijk niet helemaal voor 1800 een tweedehands midas verona 32ch. heeft iemand meer infomatie voor mij?
of moet ik hed gewoon doen en is het wel vertrouwd.
ik heb op andere tweedehans websites ook wel een zoiets tegen gekomen, ook spot goedkope Midas mengtafels benden de 2000 euro en ook verona of siena serie's.
ik wacht jullie reacties graag af.
Comment