accordeon versterken

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

    #16
    Van de C414's weet ik in ieder geval al dat er geen 3 a 4 op voorraad zijn op het moment dat ik ze nodig heb...
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

    Comment

    • Elmo
      • Jun 2006
      • 208

      #17
      Originally posted by renevanh
      Van de C414's weet ik in ieder geval al dat er geen 3 a 4 op voorraad zijn op het moment dat ik ze nodig heb...

      uit hoeveel mensen bestaat dat koort eigenlijk?

      Comment

      • renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

        #18
        30 tot 35 (heb ze niet geteld :P), practisch allemaal vrouwelijk.

        Verdeelt over 3 ongeveer gelijke rijen die achter elkaar opgesteld staan.
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

        Comment

        • renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

          #19
          De opstelling en het aantal bleek iets minder te zijn, maar het is uiteindelijk prima gelukt.

          De C414's waren inderdaad niet meer op voorraad. Daarom heb ik uiteindelijk de keuze gemaakt voor 3x KSM27, en dat werkte echt super.

          Voor de accordeon heb ik uiteindelijk 1x SM57 gebruikt (had met een statief probleem te maken... statieven van het koor zelf bleken alleen de 'dikke' koppeling te hebben, en de statiefklemmen die bij de geleende microfoons zaten hadden het verloopnippel erin vast zitten met locktight).
          Dit gaf uiteindelijk een prima resultaat, geen laag gemist van de accordeon en goed af te mixen.

          Toch een helaas... de foto's zijn mislukt. Door de enorme bak licht die in de ruimte aanwezig was (overdreven mix van TL en hangende schemerlampen) heb ik zonder flits gefotografeerd. Het toestel besloot toen blijkbaar de sluitertijd enorm lang te maken, wat de foto's een beetje blurry maakt.

          Bedankt voor jullie tips. Als ik volgende keer wel de C414's kan meenemen ga ik die zeker eens proberen!
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

          Comment

          Working...