DB technologies hoe en wat?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djmdm
    • Jun 2008
    • 1

    DB technologies hoe en wat?

    Ik ben aan het kijken naar een kleinere en lichtere geluidsset.
    ik wil er graag disco`s mee doen tot ongeveer 120 man.
    Ik ben geintereseerd in de compact system, die bestaat uit 2 x sub12 en 2 x opera live 210.

    ook wil ik de set gebruiken voor musicals waarbij er 200 mensen in de zaal zitten. dit hoeft niet op disco volume natuurlijk.

    heeft iemand er ervaring mee?
    voor hoeveel mense zouden jullie dit setje gebruiken?
    wat zouden jullie andere keuze voor een setje zijn??

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

    hier nog even een link voor de set.
    dB Technologies Compact System sub-top combinatie prijsvergelijking prijs vegelijken goedkoopste
  • DJ-Jan
    • Jun 2008
    • 327

    #2
    Ik heb nu zelf B-52 boxen, gebruik ik ook voor musicals prima boxen voor een aardige prijs

    B-52 Pro Audio systems. B52 geluidssystemen / B-52 Pro Audio Distribution in the Netherlands
    Last edited by DJ-Jan; 26-06-08, 21:47.
    Event-Light

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Ik zou een combinatie maken met een opera 212 of zo als dat bestaat (ik bedoel dus een 12" top) met een SUB15 (die bestaat zeker dacht ik).
      Voor disco's met 120 mensen zit je anders wat krap en een 12" top met een 15" sub levert nog genoeg "clarity" op om je geluidsbeeld ruimtelijk en zuiver te houden wat betreft het middenbereik dus ook geschikt voor je musicals.
      Overigens is, in tegenstelling tot wat op die site staat, dB toch ietsje hoger van kwaliteit dan de huidige Chinese Mackie!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • Hansound
        • Apr 2006
        • 832

        #4
        Bij een musical wil je toch een mooi helder geluid met veel detail, en dat hebben die Opera speakers nou net niet,

        Comment

        Working...