Zo, dat is een tijd geleden dat ik hier was.
Een goede kennis van mij treed sinds een jaar of 2 op. Hij kan erg goed zingen, en heeft afgelopen jaren met een andere kennis wat aangekloot her en der met een setje.
Nu is het tijd voor het echte werk.
We willen een nieuwe PA set gaan aanschaffen. En er is een groot budget
Maar het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Het is belangrijk dat het een compact setje wordt, en dat het toch warm en natuurlijk rete strak klinkt.
Dus ik denk dat het een actief setje moet gaan worden. 2x 15" actief. + 15"/18" actief sublaag.
O ja, tot nu toe is het nog een tape-act. MD/MP3 spelert mee en zingen maar.
Voor de rest het liefst In-ear monitoring (lekker compact) en draadloze mics.
Goed mengtafeltje (midas venice?) met ongeveer 12 kanalen en een effecten bakje.
Ik heb zelf niet zo heel veel ervaring met goede actieve speakers. Wel is her en der gewerkt met wat Audience Delight actief.
Iemand ervaring met de EV SXA250? Of de ZXa5?
En qua sub de EV SBA760? heb hem zelf 1x mee genomen en was er erg over te spreken.
Kom maar op met ideën!
Een goede kennis van mij treed sinds een jaar of 2 op. Hij kan erg goed zingen, en heeft afgelopen jaren met een andere kennis wat aangekloot her en der met een setje.
Nu is het tijd voor het echte werk.
We willen een nieuwe PA set gaan aanschaffen. En er is een groot budget
Maar het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Het is belangrijk dat het een compact setje wordt, en dat het toch warm en natuurlijk rete strak klinkt.
Dus ik denk dat het een actief setje moet gaan worden. 2x 15" actief. + 15"/18" actief sublaag.
O ja, tot nu toe is het nog een tape-act. MD/MP3 spelert mee en zingen maar.
Voor de rest het liefst In-ear monitoring (lekker compact) en draadloze mics.
Goed mengtafeltje (midas venice?) met ongeveer 12 kanalen en een effecten bakje.
Ik heb zelf niet zo heel veel ervaring met goede actieve speakers. Wel is her en der gewerkt met wat Audience Delight actief.
Iemand ervaring met de EV SXA250? Of de ZXa5?
En qua sub de EV SBA760? heb hem zelf 1x mee genomen en was er erg over te spreken.
Kom maar op met ideën!
Comment