DM1000+studiomanager+mac probleem (geen spoed meer)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mike Manders
    • Aug 2006
    • 341

maar waarom was er eigenlijk zo'n spoed bij? zo'n tafeltje laat zich prima bedienen zonder de studio manager software.

Comment

• DiGiCowboy
      • Jul 2006
      • 60

martijn kerel!

bedankt, had dus over het hoofd gezien dat er niet alleen in studiomanager maar ook in de editor zelf midipoorten ingesteld moesten worden, stupid me!

als ik je tegenkom, is het eerste rondje op mijn kosten!
      Dat is trouwens niet alleen op de mac, maar ook met de windows versie.

Comment

• martijn verkerk
        • Nov 2005
        • 300

Originally posted by DiGiCowboy
        Dat is trouwens niet alleen op de mac, maar ook met de windows versie.
        haha daarom weet ik het ook......
        en ben idd ook wel benieuwd waarom er zoveel spoed bij was
        ik ga er van uit dat je een backup wil maken of met automatisering bezig was???

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Onderwerpnaam maar ff aangepast qua urgentie
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• sparky
            • Apr 2002
            • 2104

@ Mike:

Was een klusje in de open lucht, zonder regie-tent, de tafel stond onder het podium. (een zittende robot gebouwd van layer, de benen waren een podium voor de live-acts, de DJ booth was op een meter of 4 hoog in de borstkas gebouwd)Er was geen tijd voor soundchecks ingepland. De mix voor het veld kon ik wel op speakers die ik bij de tafel gezet had doen, maar om in no-time de monitors goed te hebben leek het me een goed idee, om met de laptop naast het podium te gaan zitten. Was een mooi plan, maar tijdens het testen op lokatie bleek al meteen dat de hoeveelheid daglicht te snel te groot was om nog snel te kunnen werken. Dus heb ik maar een collega gevraagd om heen en weer te vliegen tussen mij en het podium, ging snel zat :-)
            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...