Servo-Drive Basstech 7

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vincent Buttstedt
    • Jul 2008
    • 42

Servo-Drive Basstech 7

Hey allemaal,

Ik ben geinteresseerd in de servo drive basstech 7 van sound physics labs.
    Kent iemand een verhuur bedrijf die ze nog verhuurt? en misschien voor de verkoop?

Thanks
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Ha Vincent,

Mede-forum-er "JVS" heeft er een aantal gehad en heeft ze wellicht nog staan. In Portugal zou ik niet weten wie die kasten gebruikt.

Groeten en succes !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• Vincent Buttstedt
      • Jul 2008
      • 42

Hi,

In portugal heeft niemand dat, hier zijn het allemaal van die mensen als je begint over een subwoofer met motor draaien ze zich al om omdat ze het niet geloven. Mijn vader heeft een keer een paar geinstaleerd in nederland, en vertelde me dat, en dus zou ik het graag willen horen, misschien 2 of 4 kopen.

Comment

• subbass
        • Sep 2006
        • 78

Audio Service Rutten

probeer hier eens, of het de identieke versie betreft ?? geen idee, maar geloof wel dat ie van die servo-bassen heeft !

Comment

• Vincent Buttstedt
          • Jul 2008
          • 42

Kan niks vinden op de site zelf...
          die dingen kosten nu no 5000 dollar nieuw.. dat is niet veel voor een sub die 143dB spl geeft.. want je hebt veel minder nodig..
          de onderhoud blijkt kostelijk te zijn..
          Wacht wel op meer reacties op deze topic..

thanks

Comment

• JVS
            • Mar 2004
            • 317

Collega van me hier om de hoek heeft inderdaad een aantal van die kasten staan, weliswaar de voorloper van de BT7 (SDL-5 als ik me niet vergis).

Hebben ze alhier wel eens getest in diverse configuraties. Pas vanaf 3 stuks naast elkaar begint er wat te gebeuren. Gaat inderdaad behoorlijk hard. Servomotor + overbrenging betreft allemaal speciaal / custom spul en is in de USA peperduur. Ga je er niet netjes mee om (teveel power erop) heb je in no-time stukken..

Voor meer info over die dingen (+ foto's) kun je me mailen...

Comment

• Vincent Buttstedt
              • Jul 2008
              • 42

Weet iemand het verschil tussen de SDL-5 en de basstech7?
              Ik zocht namelijk de Basstech7.
              Ik weet dat de onderhoud duur is voor die dingen als ze stuk gaan, en weet ook dat ze goed gelimit moeten worden enzo.

Comment

• JVS
                • Mar 2004
                • 317

Originally posted by Vincent Buttstedt
                Weet iemand het verschil tussen de SDL-5 en de basstech7?
                SDL-5 is de eerste versie en is een W-hoorn. BT-7 is de latere versie en een "slakken" hoorn. De laatste geeft iets meer rendement.

Comment

• Vincent Buttstedt
                  • Jul 2008
                  • 42

Oh ja... denk dat ik wel al wat fotos heb gezien... Dan zoek ik toch echt de basstech 7.
                  En die drivers die erin zitten, in die vorige versie, dat motor gedoe enzo, heb dat wel eens in een andere kast gehoord of geprobeerd?

Comment

Working...