Nieuwe Tafel.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bones2001
    • Aug 2003
    • 741

Zou ook eens kijken/luisteren naar de Mackie Onyx serie,
    heel goed klinkende tafeltjes en helemaal in je budget.
    Onyx 24.4 bijvoorbeeld, 20 mono, 2 stereo, 4 subgroups en 6x aux.
    Mixen is net als schilderen.
    Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

Originally posted by @ndrew
      een soundcraft lx 7 of een gb4 perfecte tafels voor een niet al te hoge prijs

een lx7 vind ik persoonlijk dan weer ee tafeltje voor Huis tuin keuken gebruik. Klinkt erg dun, heeft geen headroom en het voelt allemaal net niet aan. Is echt een budget tafel.

dan idd een wizard of de genoemde crest. Dat is ook een erg goede tafel die crest.
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Ok, dat is dan duidelijk, allereerst dank voor de reacties.

De crest is niet meer nieuw leverbaar begrijp ik?
        is de Apb van vergelijkbare kwaliteit? is is wel een behoorlijke kopie maar ik vraag me dan af hoe het zit met gebruikte materialen ed.

Onyx ken ik goed, zeker niet slecht maar ik zoek het toch iets hogerop

vervolgens zie ik toch de Allen-heath tafels veel langskomen hier.
        Wizard en Gl serie.
        een Venice 240 zou eventueel ook nog een optie zijn. hoe zijn de ervaringen?
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

in mijn ogen is een A&H niet beter of slechter dan een mackie.

De audio klinkt beter van de mackie, de A&H is wat meer ingevoerd in de klantenkring en daardoor soepeler verhuurbaar.

prijs is gelijk.

geen mackie "onyx" doen omdat je voor een beter segment "wizzard" A&H gaat is onzin.

de venice is overprijst en zeker niet bedrijfszeker gebleken in mijn regio. (groot den haag)
          lekker belangrijk!

Comment

• Jorg
            • Oct 2007
            • 28

Als ik jou zo hoor praten denk ik dat je goed vooruit kan met een venice 240. Ik vind het vooral fijn dat hij goed klinkt, en alles erop zit wat erop moet zitten. verder geen flauwekul dus lekker overzichtelijk door de kleuren.

Ik werk er al lange tijd mee in het theater, en zou voorlopig nog niks anders willen. vooral voor een bandje ideaal...zou ik zeggen dan.
            Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• jakkes72
              • Dec 2003
              • 1015

Originally posted by Upgrading your system
              De crest is niet meer nieuw leverbaar begrijp ik?
              is de Apb van vergelijkbare kwaliteit? is is wel een behoorlijke kopie maar ik vraag me dan af hoe het zit met gebruikte materialen ed.?
              Voor levertijden en prijzen zou je contact kunnen opnemen met de importeur: Holland PA in Amsterdam.

Het is geen behoorlijke copy: meer een verbeterde versie wellicht.
              Gebruikte materialen is ok. kijk eens op PSW Sound Reinforcement Forums: Road Test => APB Dynasonics ProRack H1020 voor een review

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

@ Showband: Ik ben zeker niet Anti Mackie. heb hier verschillende tafels in verhuur en eigen gebruik van mackie 1602/1604/D4 Djmixer. Maar zoals je waarschijnlijk aan mijn post en reply's kunt aflezen ben ik gewoon op zoek naar DE tafel. dit betekend niet DE beste, niet DE duurste of DE merktafel, maar gewoon een tafel die ECHT goed klinkt. Verder alle zaken aan boord heeft die ik kan wensen en voor een naar mijn idee goed bodget van 3500 euro. ik vindt dit voor een 16 chan mixer een mooi bedrag.
                excl. case uiteraard.
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• bones2001
                  • Aug 2003
                  • 741

Als je dan toch perse een 3500 euro wilt uitgeven
                  dan zou je ook nog de Soundcraft GB4-16 kunnen overwegen voor +/- 2200 euro
                  Of de GB8-16/4 voor +/- 3000 eurotjes
                  Is naar mijn idee toch iets meer tafel dan een Venice.
                  Mixen is net als schilderen.
                  Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

Working...