Ervaringen met de EV CP4000S

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • robindec
    • Sep 2008
    • 2

    Ervaringen met de EV CP4000S

    Heeft er iemand ervaring met de ev versterker CP4000S ?

    Alvast bedankt voor je reactie.
    Last edited by robindec; 17-09-08, 10:04.
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

    #2
    Belangrijkere vraag: wat wil je precies weten? Klank? Betrouwbaarheid? Gewicht?

    We zijn benieuwd!

    Comment

    • robindec
      • Sep 2008
      • 2

      #3
      Zo als je al aangeeft zou ik graag willen weten is hoe de versteker klinkt ? Is deze versteker inderdaad betrouwbaar ? Voor de gene die de versterker hebben op wat voor geluidssysteem gebruiken ze hem dan ? Bij welke verstekers komt hij in de buurt ( qsc, yamaha, camco, crown ... noem maar op ) ?

      Alvast bedankt ben benieuwd.

      Groeten

      Comment

      • salsa
        • Jan 2007
        • 1315

        #4
        CP4000 of een Dynacord XL2200 is ongeveer gelijk, beiden zijn niet super..
        Er zijn er vier terug gestuurd vanwege ernstige 'ruizen' en 'brommen'.
        EV zegt zelf dit in de modellen 2009 hersteld te hebben.
        Prijs technisch zijn deze versterkers eigenlijk te duur, build in Germany...

        Ik ga dus maar weer naar Crown.
        [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

        Comment

        • jppa
          • Dec 2006
          • 24

          #5
          Toch wel gek dat E.V. altijd afgekat wordt als niet betrouwbaar en te duur.
          Als je kwaliteit wilt moet je er voor betalen en dat is wat de meesten er niet voor over hebben. De grote bands (Metalica, AC/DC, Rolling Stones) touren met E.V. als het niet goed was zouden die bands er echt niet mee touren.Wij hebben sinds maart de CP 3000s en 4000s in onze ampracks zitten en er zijn nog geen enkele problemen mee geweest en toch diverse kleine en grote klussen mee gedraaid 1500 tot 2000 personen op de sloffen.

          Comment

          • jaksev
            • Jul 2007
            • 365

            #6
            Verhuurbedrijf hier in de buurt, Star Licht & Geluid, heeft een paar CP2200 en een paar CP3000S, die ze gebruiken. Ik hoor ze vaak zat, en ik heb er ook wel eens mee gewerkt. Bij de grote set van Star, zit er nog een leuke processor bij een Klark.
            Ik vind ze echt lekker klinken. Lekker strak, gaat ook lekker hard, en klinkt dan ook nog goed. Alleen het blijft gewoon een EV-geluidje, het hoog een beetje aan de "rare" kant dus.

            Comment

            • Outline
              • Feb 2006
              • 1434

              #7
              Originally posted by salsa
              CP4000 of een Dynacord XL2200 is ongeveer gelijk, beiden zijn niet super..
              Er zijn er vier terug gestuurd vanwege ernstige 'ruizen' en 'brommen'.
              EV zegt zelf dit in de modellen 2009 hersteld te hebben.
              Prijs technisch zijn deze versterkers eigenlijk te duur, build in Germany...

              Ik ga dus maar weer naar Crown.
              De LX3000 is hetzelfde als de CP4000S, de LX2200 is de CP3000S...

              Comment

              Working...