amerikaanse shure slx 24/b58

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lanfear
    • Oct 2007
    • 13

amerikaanse shure slx 24/b58

weet iemand of zo'n shure pakket ook in Nederland te gebruiken? zijn de frequenties hetzelfde en weet iemand hoe het zit met voltage van de adapter van de ontvanger e.d.? misschien dat het in Amerika anders is en dat je het dan in Nederland niet kunt gebruiken?
    Ik kan het niet op internet vinden.
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

waarom niet gewoon in nl aanschaffen,

zit je in ieder geval goed met je garantie
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• martijn verkerk
      • Nov 2005
      • 300

Originally posted by Lanfear
      weet iemand of zo'n shure pakket ook in Nederland te gebruiken? zijn de frequenties hetzelfde en weet iemand hoe het zit met voltage van de adapter van de ontvanger e.d.? misschien dat het in Amerika anders is en dat je het dan in Nederland niet kunt gebruiken?
      Ik kan het niet op internet vinden.
      heel kort
      andere freq band
      voltage = 110 v (U serie en UHF-R zijn 100-240v dus zou kunnen )
      dus als je deze vraag hier al stelt raad ik je het niet aan zelf te importeren
      suc7

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Originally posted by martijn verkerk
        heel kort
        andere freq band
        suc7

De hele UHF band mag gebruikt worden voor draadloos, met ergens een uitzondering in Limburg als ik me niet vergis, dus dat is geen probleem. Je mag evenewel andere diensten niet storen. De meeste merken voeren voor de adapters twee uitvoeringen. Meestal een niet omschakelbare voor de 110 volt landen en een E uitvoering met autovoltage of omschakelbaar voor Europa etc. Even googelen op de officiele website van SHURE en je weet alles............

Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• speakertech
          • Jan 2008
          • 1697

Originally posted by martijn verkerk
          heel kort
          andere freq band
          suc7

De hele UHF band mag gebruikt worden voor draadloos, met ergens een uitzondering in Limburg als ik me niet vergis, dus dat is geen probleem. Je mag evenewel andere diensten niet storen. De meeste merken voeren voor de adapters twee uitvoeringen. Meestal een niet omschakelbare voor de 110 volt landen en een E uitvoering met autovoltage of omschakelbaar voor Europa etc. Elke adapter die 12...18 volt levert bij 150mA is geschikt. Even googelen op de officiele website van SHURE en je weet alles............

Speakertech
          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• mercieAnn
            • Sep 2008
            • 1

shure

ik heb het zelfde gehad met mijn PSM200 inear, maar bleek bij nader uitpluizen dat set net zo goedkoop is in nederland als in USA, en is afgesteld op de europese markt, wat je in USA koopt moet je een adaptor bij komen die 110 omzet naar 220, plus dat je frequenties anders liggen.

gewoon ff in nederland kijken bij verschillende shops,en ik denk dat je zelfs goedkoper uit kan zijn, want je zit ook met douane kosten etc..

groetjes
            mercieAnn
            Last edited by moderator; 26-09-08, 20:56. Reason: duh

Comment

Working...