Vergelijking en specificaties P.A.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thijslucidarme
    • Sep 2008
    • 1

Vergelijking en specificaties P.A.

Hallo,

Ik heb een vraag voor jullie allemaal!
    Ik ben leerling in het 6e podiumtechnieken aan de Koningklijk Technisch Atheneum I Oostende. Ik heb voor mijn eindwerk de opdracht gekregen om verschillende P.A. systemen naast elkaar te zetten en hun eigenschappen te besprekken en waarom het ene systeem beter zou zijn dan het andere.
    Ook zou ik de frequentiekarakteristieken en speidingshoek (heb je nog infills nodig) moeten voorleggen om te bespreken. Hebben jullie enkele kwalitatief goede sets die ik naast elkaar kan zetten om te vergelijken.
    Of hebben jullie nog wat tips wat ik messhien ook nog zou kunnen bespreken laat me dan iets weten.

Bedankt op voorhand

Lucidarme Thijs
    Last edited by moderator; 01-10-08, 09:03. Reason: juiste vakjargon :-)
  • J.S. Coolen
    • May 2008
    • 254

veel festivals bezoeken en zelf luisteren? Of gewoon de stoute schoenen aantrekken en eenpa bedrijf binnen lopen.
    Account niet meer actief.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

en vooral je huiswerk zelf maken....

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

Bestel het boek van Bob McCarthy betreffende sound optimalization en als je dat gelezen hebt (en begrepen) ga dan eens praten met een aantal tech's in belgie wat hun favoriete pa's zijn en waarom

Comment

• berolios
          • Sep 2005
          • 1538

Nou, ik ben in een erg gulle bui vandaag... tips voor websites van grote bedrijven om te checken... PA-systemen mag je zelf uitzoeken... Google is je vriend !!

EML Productions (Rock Werchter etc): EML Productions : : home (Adamson)
          Ampco Pro Rent (Pinkpop etc): Ampco | Rental of professional audio equipment (Synco Touring System)
          Satis&Fy (Rock Am Ring etc): satis-fy (L'Acoustics)
          ShowCo/ Clair Bros (Rolling Stones etc): Audio-Rent Clair-Brothers AG | Ihr Partner für Veranstaltungstechnik. (Clair Audio)

Succes ermee!
          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Hansound
            • Apr 2006
            • 832

Originally posted by Timo Beckman
            Bestel het boek van Bob McCarthy betreffende sound optimalization en als je dat gelezen hebt (en begrepen) ga dan eens praten met een aantal tech's in belgie wat hun favoriete pa's zijn en waarom
            Live Sound Reinforcement van Bob Bralove ook een goed boek, en te gelijk je engels eens goed oefenen.

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Zowaar hele fijne links maar ik denk dat de TS nog wat anders te doen heeft dan dikke boeken te gaan lezen...
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...