Laat me niet lacht? Nou ik lach me kapot!
Midas is voor bandjes pas handig en betrouwbaar vanaf de Harrie's (Venice klinkt goed maar is niet handig voor bandjes, de Verona's en Sienna's worden fabrieks-af al geleverd met storingen en niet/half werkende funkties).
Soundcraft begint ook pas vanaf de MH2 leuk te worden (dus andere prijsklasse).
En Amek maakt volgens mij geen live tafels meer en tafels in deze prijsklassen hebben ze al nooit gemaakt.
Dus... nog andere opties? Een lijstje met dure merken opnoemen dat is niet zo moeilijk. Maar misschien worden er bepaalde eisen (budget, mogelijkheden, betrouwbaarheid, uberhaupt leverbaar...) aan de mengtafel waar we over praten gesteld?
Het blijft een moeilijk segment, ik werk in de goedkopere klasse liever digitaal. Ik heb laatst eens op een GL2800 gewerkt (had hem eerlijk gezegt nooit zelf uitgekozen) en de klank viel me op alle fronten mee. De tafel klinkt een stuk opener en dynamischer dan zijn voorgangers. Over de betrouwbaarheid van deze tafel kan ik helaas weinig zinnigs melden.
Midas is voor bandjes pas handig en betrouwbaar vanaf de Harrie's (Venice klinkt goed maar is niet handig voor bandjes, de Verona's en Sienna's worden fabrieks-af al geleverd met storingen en niet/half werkende funkties).
Soundcraft begint ook pas vanaf de MH2 leuk te worden (dus andere prijsklasse).
En Amek maakt volgens mij geen live tafels meer en tafels in deze prijsklassen hebben ze al nooit gemaakt.
Dus... nog andere opties? Een lijstje met dure merken opnoemen dat is niet zo moeilijk. Maar misschien worden er bepaalde eisen (budget, mogelijkheden, betrouwbaarheid, uberhaupt leverbaar...) aan de mengtafel waar we over praten gesteld?
Het blijft een moeilijk segment, ik werk in de goedkopere klasse liever digitaal. Ik heb laatst eens op een GL2800 gewerkt (had hem eerlijk gezegt nooit zelf uitgekozen) en de klank viel me op alle fronten mee. De tafel klinkt een stuk opener en dynamischer dan zijn voorgangers. Over de betrouwbaarheid van deze tafel kan ik helaas weinig zinnigs melden.
Comment