speaker processor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • seppe30
    • Dec 2007
    • 248

speaker processor

hallo

ben op zoek achter een betaalbare processor 2in 8out

wie heeft er ervaring met BBE DS48

wat raden jullie mij aan

mvg seppe
  • peterwagner
    • Oct 2008
    • 317

Ik heb goede ervaringen met Xilica Audio. Ze zijn zeer compleet. param. eq, en grafische eq per input. En hij heeft zelfs microfoon ingangen. En ze zijn erg makkelijk te bedienen.
    En ze zijn ook zeer betaalbaar.

Comment

• Vincent Buttstedt
      • Jul 2008
      • 42

Hey,

die BBE heb ik al een keer gehad, maar na een week weer weg gedaan.
      Had hem aan mijn laptop aangesloten. En het programma liep vast, en toen veranderde alle crossover naar full range, ik heb mazzel gehad dat ik het heel zacht had staan anders waren alle tweeters weg.
      Ik vind het een best sloom ding, als je EQ of iets anders veranderd, stopt ie met muziek processe, dus dat hoor je ook.

Over Xilica, ja, kan je doen. Ik denk als je iets van kwaliteit zoekt, moet je toch naar Lake contour, of XTA...

Comment

• seppe30
        • Dec 2007
        • 248

denk dat XTA niet in mijn prijsklasse valt en het is niet voor groepen of zo maar voor te gebruiken op fuifen en dbx pa model x2 dan wel is dat al wat of ben ik dan toch beter met xilica

of ieman ervaring met een JBL DSC 280
        Last edited by seppe30; 04-11-08, 23:20.

Comment

• seppe30
          • Dec 2007
          • 248

als ik de keus heb uit een peavey vsx-48 pa of xilica xp-4080 of BBE ds48

tussen peavey en xilica is bijna geen prijs verschil de bbe is ongeveer 200 euro goedkoper

welke zouden jullie nemen als je moet kiezen tussen een van de drie

Comment

• Big Bang
            • Apr 2008
            • 652

de xilica heeft zich volgens mij het meest bewezen. Niet dat dat iets zegt over de andere twee, maar wel prettig als je weet dat een hoop mensen veel goede ervaringen hebben met een product.
            It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

Working...