Riders

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mike Manders
    • Aug 2006
    • 341

[QUOTE=
    Iemand ondertussen nog een verbazende ervaring meegemaakt m.v.t. riders?[/QUOTE]

dagelijks, de meest domme dingen: digitale tafels daar waar je ze niet wil hebben, line-arrays in zaaltjes van 8 meter diep, te weinig kanalen, etc. etc.

Comment

• @lex
      • Jul 2006
      • 1087

Originally posted by showband
      oftewel mijn ergernis nummero 1 met stip is al 20 jaar dat PA bedrijven vooraan staan om bands over een kam af te zeiken wegens niet inleveren van priklijsten en stageplannen. Maar dat ik mij niet kan heugen dat de mijne vooraf is gelezen. Er staat bij daarom mij al 15 jaar een controlevraag in. Waardoor je welhaast moet bellen om vragen te stellen.

ik ben er nog nooit over gebeld...
      Die ken ik. Heb in mijn technische lijst voor theatertours een verbrandingsmotor op toneel staan. Ben er in vier jaar nog nooit over gebeld...

@lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• peterwagner
        • Oct 2008
        • 317

Originally posted by @lex
        Die ken ik. Heb in mijn technische lijst voor theatertours een verbrandingsmotor op toneel staan. Ben er in vier jaar nog nooit over gebeld...

@lex
        En 4 jaar vraag je je al af wat die verbrandingsmotor op het toneel doet.

Comment

Working...