LD Systems Dave 12 gebruiks- en luisterervaringen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

LD Systems Dave 12 gebruiks- en luisterervaringen

Beste forummers,

Wederom vraag ik vriendelijk om uw hulp...
    Ik sta namelijk op het punt een LD Systems Dave 12(+) setje aan te schaffen.
    Voor meer informatie over dit setje, check deze link: LD Systems LD DAVE 12+
    Daar staat alle basis info en specs.

Maar om even on-topic te gaan; heeft iemand ervaring met dit setje?
    En dan niet alleen gebruik, maar heeft iemand dit setje al eens mogen beluisteren? Ben nogal benieuwd of het ook klinkt, naast het leuke uiterlijk.

Alvast bedankt,

Mvg,

Teun

Ps. Dave 10 en Dave 15 zijn van dezelfde serie, dus als iemand daar ervaringen mee heeft....
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by 4AC
    Beste forummers,

maar heeft iemand dit setje al eens mogen beluisteren? Ben nogal benieuwd of het ook klinkt...
    wil je nu zeggen dat je een Dave setje gaat kopen zonder ze ook echt gehoort te hebben?

niet echt een aanrader. Zorg dat je er altijd kunt naar gaan luisteren. Zo weet je nooit wat je in huis haalt.

iemand ervaring? Heb zelf de set wel eens gezien maar kan me helaas niet meer herinneren waar. En dus ook niet zeggen of het klonk.

gr Robin
    Last edited by dj-wojcik; 05-02-09, 16:15.
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Aangezien:
      A. In mijn regio geen verkoper/importeur zit van LD Systems....
      en
      B. Het tweedehands aangeschaft word en de afstand te groot is....
      C. Ik weet enigszins wat ik kan verwachten (en NIET kan verwachten)...
      En daarom word de set aangeschaft gebasseerd op de info/specs van internet, de goede indruk EN de eventuele ervaringen op dit forum.

Helaas voor jou ben ik niet meer zo'n ontzettende newbie (wel qua budget) en daarom heb ik dat soort dingen al overwogen.

Iemand, ervaringen met LD Systems Dave?
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Originally posted by 4AC
        Helaas voor jou ben ik niet meer zo'n ontzettende newbie (wel qua budget) en daarom heb ik dat soort dingen al overwogen.
        Maakt me eigenlijk geen h*l uit of je nu een newbie bent of niet.

ik ben van mening dat het nooit slim is om een speaker tweedehands te kopen alleen op basis van de specs.

Dat is mijn mening. Meer wil ik niet zeggen. En niet dat ik denk dat jij een newbie bent, want dat lijkt me sterk met in de 200 posts
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• wilcov
          • Sep 2013
          • 1

Originally posted by 4AC
          Beste forummers,

Voor meer informatie over dit setje, check deze link: LD Systems LD DAVE 12+
          Daar staat alle basis info en specs.

Maar om even on-topic te gaan; heeft iemand ervaring met dit setje?
          En dan niet alleen gebruik, maar heeft iemand dit setje al eens mogen beluisteren? Ben nogal benieuwd of het ook klinkt, naast het leuke uiterlijk.

Alvast bedankt,

Mvg,

Teun

Ps. Dave 10 en Dave 15 zijn van dezelfde serie, dus als iemand daar ervaringen mee heeft....
          Ik heb de Dave 12 gehoord, in een woord een super setje met een prachtig en krachtig geluid.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Ik heb zo het vermoeden dat TS na vier en een half jaar zijn keus al gemaakt heeft.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• drbeat
              • Jun 2012
              • 671

Originally posted by MusicXtra
              Ik heb zo het vermoeden dat TS na vier en een half jaar zijn keus al gemaakt heeft.
              Of al weer iets nieuws heeft gekocht.........gemaakt......gevonden.......gezien .................................................. ........................................
              Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

Working...